Wachten op Nod ronde 8

Ik zit nu op dag 41 van me cyclus en normaal had ik een cyclus van 34/36 dagen en nu wordt het alleen maar langer.

Hey Roween ik zou gewoon een testje doen schat anders zit je alleen maar in onzekerheid.

bloed je nog?

Ik heb ook klachten buikpijn

misselijk

rommelende darmen

mooi sterke urine

lage rugpijn

maar ik ga van niks uit heb ook al getest en die was negatief twee dagen na me nod.
 
Ik bloed niet meer heeft maar 2a3 dagen geduurd en dat was al weer vorige week. Maar nu is het hoofdpijn gewoon echt koppijn. en moe en veel diarree en rommelende darmen en soms echt beroerd.  Ik ga van het weekend nog een keer testen.

Wanda :  Ben je nog niet ongi dan lieve schat? En ook voor jou moet het komen en komt ook goed! maar dat wachten en je lichaam doet ook gek. maar we moeten er allemaal vertrouwen in hebben.

Christaa: komt wel goed meid maar dat het zo lang tijd nodig heeft en zo lang duurt is ook niet leuk! maar ik heb in november een miskraam gehad en nu is het voor mij en me vriend ook nog wel lastig. Soms voel ik me ook wel zwanger of dan heb ik het gevoel of denk ik dat. Maar het komt goed!



 
Hey Roween nee nog niet is al dag 41 en de laatste dagen heb ik wel bruin met afvegen en soms lichtroze afscheiding maar echt heel weinig en dan denk ik ow nu komt het en dan weer niks het maakt me onzeker.

Denk weer een lange cyclus heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden Maar ongesteld en zwanger zijn de zelfde symptomen.

Het kan innesteling zijn geweest hè Roween bij jou drie dagen bloed zou idd van het weekend even testen spannend!

 
Hi dames. Ik had gister me eisprong uiteraard geklust dus mijn Nod met cyclus van 32 dagen is 26 april. Wachten duurt lang :(  merk dat me vriend het echt spannend vind. Vandaag heeft die aantal vragen gesteld te schattig gewoon haha.

Heb vandaag de hele dag nog last van kramp en steken rechts. Geen idee wat dat kan zijn jullie?
 
Hi sharon, vandaag is mijn eisprong volgens de app en heb zelf ook krampjes. Misschien is je eitje nu pas gesprongen of iets dergelijks?
 
Hi

Gekke is dat ik gister meer pijn had vandaag is het echt af en aan. Dan wel steek dan niks dan kramp dan niks dan weer steek.

Gek gevoel maar zal zeker met die eisprong te maken kunnen hebben.

 
Hoi dames hier nog niet ongesteld al 8 dagen overtijd en ik zit nu op dag 42 van mijn cyclus.

Heb al een paar dagen last van bruine afscheiding en alleen in de middag ook ben ik misselijk en last van me onderrug sn buik nog steeds het gevoel dat me ongi eraan komt.

Ik heb echt last van ongi buikpijn ik denk dat ik toch maar weer de dokter bel want dit is niet te doen zo.
 
Terug
Bovenaan