Wachten op Nod ronde 8

Hi!

Ik had vanmorgen ook de test gedaan maar uiteraard gewoon negatief. Was zelfs nog te vroeg voor de action test denk ik haha. We wachten gewoon af. Tot nu toe nog altijd hoofdpijn  last van me onderrug en buikkrampen.

Hoe is het bij jullie?
 
Hoi dames spannend voor jullie zal duimen.

Hier morgen dag 50 van mijn cyclus en nog steeds last van bruine afscheiding en menstruatie achtige pijn.

En nog steeeds niet ongesteld ondanks mijn negentieve zwagerschaps test blijf ik het raar vinden.

8 mei mag ik samen met mijn vriend naar de gyno voor onze eerste onderzoek.

 
Had je al een bloedtest gedaan wanda?



Vanochtend even een test gedaan maar die was negatief, denk dat ik dinsdag weer ga testen 2 dagen voor mijn nod
 
Hier weer een negatieve test. Op naar ronde 9, ik ga het temperaturen niet meer bijhouden, je bent er alleen mäar bezig mee vind ik. Ook zal k minder op t forum komen. Zal wel aan jullie denken

X
 
Hoeist met de dames???

Met mij gaat het goed, meer rust gevonden door minder ermee bezig te zijn, ben ook gestopt met tempen!
 
Hoi dames,

ik heb jullie weer gevonden en kom me weer een beetje aansluiten bij jullie.

Mijn zwangerschap heeft helaas mag 8 weken mogen duren, we hebben gewacht tot het vanzelf uit zou drijven maar mijn lichaam wilt het vasthouden op de een of andere manier. Vanavond ga ik cytotec gebeuiken en hoop dat het snel gebeurd en ik weer naar de toekomst kan gaan kijken.

Christa, het heeft mij toen ook heel erg geholpen om er juist niet echt meer mee bezig te zijn. Gek genoeg voelde ik ook geen symptomen meer en toen lukte het ineens wel en werd ik zwanger :) ik hoop voor jou dat het ook zo spoedig zal gaan
 
Terug
Bovenaan