Wachten op Nod ronde 8

Hey meiden,Pff wil even mijn verhaal kwijt hoor. September implanon laten verwijderen en nu zitten we in mei! ik vind het langduren.maar ik heb altijd in de 3e week van mijn cyclus bruin verlies en dan op de dag dat ik ongesteld moet worden dan zit er rood bij.voor dat bruinverlies ben ik naar een acupuncturist geweest heb ik behandelingen gehad en zelfs kruidens moeten innemen.nu zitten we weer in week 3 en zondag begon het met weinig roze/bruin verlies en maandag ook.dinsdag ook nog en woensdag overdag ook alleen woensdagavond klein beetje bloed verlies gehad 1x. Donderdag ook bruin overdag beetje en savonds weer beetje bloed. Wat zou dit nou kunnen zijn? Een innesteling ? Ook moet ik temperaturen voor de acupuncturist zo dat zij kan zien hoe en wat. Zelf vind ik het moeilijk om eruit te lezen wanneer eisprong is. Maar wie heeft dit ook mee gemaakt zo ? Het is niet zo dat ik ongesteld kan worden want dat moet ik pas over 6 dagen worden.of niet natuurlijk hihi

Alvast bedankt meiden -x-
 
Hoi dames,

Hier niet zo best ook ben nog steeds niet ongesteld en ben nu twee maanden verder heb twee keer een heel

klein beetje bloed verloren en verder niks heb de hele tijd buikpijn en wordt maar niet ongesteld ben zo bang dat ik het niet meer doet vindt het zo raar.

mag gelukkig maandag naar de gyno en hopelijk kan zij mijn helpen.

Ahw Denise wat super naar voor je dit had het je zo gegunt heel veel sterkte en geef de moed niet op hè en hopelijk is het snel achter de rug voor je zal aan je denken xx

En christaaa goed dat je het een beetje los kan laten en hopelijk voor jou ook snel raak trouwens voor iedereen hier.
 
Hey Elisa

Nee ben niet zwanger helaas althans daar ga ik niet uit!

Heb meerdere testen gedaan en ze waten allemaal negatief maar zit al weken ermee eerst drie weken bruine afscheiding en hevige buikkrampen en nu twee lichte bloeding gehad en denken oké ik wordt nu ongesteld en weer niks nu helemaal geen afscheiding meer en ook geen menstruatie.

Ben twee maanden overtijd ik snap mijn lichaam niet meer in het begin gewoon me menstruatie gehad en sinds twee maanden. Rare cyclussen. Mag morgen naar d gyno gelukkig hopen dat ze er achter kunnen komen wat er mis is.
 
Hai dames.

Het heeft lang geduurd dat ik weer ben komen aansluiten. Dit heeft bij mij te maken dat ik de afgelopen weken veel angsten heb en dat ik niet veel meer durf wat er de laatste afgelopen weken heeft gespeeld.

Ik heb de 29 april mijn ovulatie gehad en ook goed gevoeld ook goed huiswerk maken en wachten tot 13 mei tot 16 mei. En als het dan nog niet is gelukt dan geef ik het ook voor een tijdje op. En moet ik er ook even afstand van doen.

Denise: jammer meid! Echt ontzettend balen hoop voor je dat het de volgende keer goed mag komen maar het heeft tijd nodig. Sterkte meis

wandana: balen lieve schat en het is nog steeds niet gelukt echt balen en succes morgen bij gyno hopelijk kunnen ze iets goeds voor je doen! Ps: heb je ook geen facebook meer? Ik kan je niet meer vinden. Xx

Christa: ook jammer dat het jou nog niet lukt! Ben je nog wel steeds bezig met tempraturen?

Liefs
 
Hee Roween lang niet gesproken. Ik ben gestopt met temperaturen, hou me er heeel erg bezig mee en probeer ook zo min mogelijk op t forum te komen, lees natuurlijk hier en daar mee en zag dat R1988 eindelijk een positieve test had vandaag.. ken je vast nog wel..

Ik hou voorlopig even de dagen bij waarom ik hen geklust en we zien t wel..
 
Terug
Bovenaan