Wachten op NOD, wie nog meer?

Hou hoop Laindey! Een streep is een streep toch.. En Maartje, welkom bij de vloog ;) welke ronde ga je in?
Weten jullie of het nodig is om je eisprong in de gaten te gaan houden als je toch bijna iedere dag klust? Ik denk dat het dan onnodig is namelijk.

@beautygirl dat weet ik niet dit is eerste volledige cyclus na verwijdering implanon. Na het verwijderen hiervan heb ik eisprong gehad en ong 14 dagen erna ongesteld dat was 1 november nu heb in rond dag 18 eisprong gehad en ben nu 16 dagen verder dus inprincipe 2 dagen overtijd.. ben nog niet ongesteld en ook geen krampen op dit moment ik heb niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. dan is de kans groot dat ik langzaam hcg aanmaak.. wanneer zal ik weer testen als ik niet ongesteld word??

liefs

@Lisa P Ik had idd al vanalles opgezocht hierover en zag idd dat het hcg per 2 dagen zou moeten verdubbelen.
Echt buikpijn heb ik niet. Had gisterochtend wel een klein beetje krampen maar niet zoals bij mn menstruatie normaal.
@ Klojo ik heb hoop, maar wil niet teveel hoop hebben zodat ik straks toch teleurgesteld word.. 
Als je inderdaad om de dag klust zou je je ovulatie niet inde gaten hoeven houden. Ik vind het zelf wel fijn om ovulatie in de gaten te houden want dan weet je zeker dat je t goed doet ;) 

Daar ben ik ook weer. Weer op het wachtbankje. Ik ben begin van deze cyclus begonnen met teunisbloemolie tabletten te slikken ivm mijn erg lange cyclus van soms wel 8 weken. Ik dacht begin vorige week of misschien iets eerder mijn eisprong gevoeld te hebben. Had toen lange buikpijn en gevoelige tepels. Zeker weten doe ik het niet hoor heb geen testen gebruikt. Alles weggetrokken en nu heb ik weer een aantal dagen pijnlijke borsten. Niet mijn tepels maar echt mijn borsten, Heb dat nog nooit zo lang gehad. Weet iemand wat dit kan zijn? 
Ik zit nu op dag 32

Hey meiden!

allereerst de meiden met een positieve test: GEFELICITEERD!!!
meiden die alweer ongesteld geworden zijn: balen zeg :( nu maar weer duimen voor volgende ronde!
meiden op het wachtbankje: Vinden jullie het ook allemaal zooo spannend!!! Heb nu redelijk wat krampjes in Mn buik maar kan natuurlijk net zo goed nederende menstuatie zijn.
valt me wel op dat in savonds meer last heb van klachten dan overdag. Zo had ik gisteravond in bed best gevoelige borsten maar nu nergens meer last van.
blijft afwachten…
misschien knal ik er morgenochtend al wel een testje tegenaan. Heb nog Kruidvat 2v5 liggen en een normale van de action. Welke zal ik doen?

Terug
Bovenaan