Wachten op NOD, wie nog meer?

Maar zo zit ik ook haha! Zelfde met als ze een wijntje aanbieden, wat moet je dan zeggen? Iedereen is van mij gewend dat ik met zulke gelegenheden wel een lekker wijntje drink. 

Haha ik drink geen alcohol en rook niet, dus dat is geen probleem. Maar je mag niet alles eten...wordt lastig! Zover is het nog niet, eerst maar een positieve test zien te krijgen. En tegen de kerst zit ik eventueel op een week of7. Dan is het niet zo erg om het te vertellen aan ouders en broers...toch?

Oh goed bezig! Ik ben nu bijna 9 maanden gestopt met roken. Maar het eten wordt ook wel lastig ja! 
Na 7 weken vertellen vind ik persoonlijk wel snel. Ik wacht liever tot na de eerste echo. Dan heb je zelf toch ook wat meer zekerheid! 

Ik begon met lezen, de eerste pagina...
Toen kwam ik onderaan de 1e pagina en zag ik dat er nog 55 pagina's volgde...
Sorry als ik niet alles lees.
Ik ga nu de laatste pagina lezen.
Mijn NOD is 17 december.
Moet dus nog even geduld hebben.
Al sinds mijn eiersprong onwijs pijnlijke borsten.
Maar dat kan natuurlijk niet van een zwangerschap zijn.
Ondanks dat het wel heel vervelend is.
gaan du een spannende tijd tegemoet met z'n allen.
Leuk hoor

Spannend jmdh! Mijn eerste cyclus duurde ook lang vond ik. 37 dagen. Ik zou trouwens pas over een week opnieuw testen.
Hier voor de kerst al geregeld dat ik geen rood vlees eet! Ze willen hertenbiefstuk gaan eten, maar dat vind ik niet lekker. Dus ik eet wat anders. Mijn nieuwe NOD is na de kerst! 
Vandaag begin ik weer met ovulatie testen.
Spannend voor alle meiden, wie is de eerste?

Terug
Bovenaan