Wachten op NOD, wie nog meer?

@ Kimbly tis heel spannend allemaal. Wanneer heb jij je NOD?
@ Mali Mali ik had maandag mn NOD en getest maar hsd er heel licht streepje. Maar heb nu bloedverlies dus ben er toch bang voor dat t morgen geen streepje meer is. 

@laindey. . Heb je veel bloedvrelies?  Als het niet veel is en maar een dag fan kan het ook innestelingbloeding zijn. Is je NOD al geweest? 
Spannend blijft het dus nog!! Zal voor je duimen dat alles goed id en blijft !

@ Mali Mali afgelopen maandag zou NOD zijn. Gisteren had ik heel licht bloedverlies verlies, heel licht roze. Vandaag wat meer bloedverlies maar nog steeds niet zoveel als met mn menstruatie. Dus ik wacht maar af. 

Hey Laindey,

mijn NOD is zondag.
klein beetje bloedverlies kan ook indd zijn omdat er in je baarmoeder een bloedvaatje geraakt is. Als hij vandaag weinig blijft zou ik gewoon morgenochtend nog eens testen!!

@ Kimbly spannend! Je zou al zo'n extra vroege test kunnen doen. Maar als ie negatief is is dat natuurlijk wel een teleurstelling. Maar ik begrijp dat je niet meer wil wachten. 
Ik ga sowieso morgen nog een testen en dan met een ander merk test. 

Je zou inderdaad zeggen: een streep is een streep! Maar als je een extra test doet weet je het (hopelijk) wel zeker! 
Ik wacht nog steeds, voel wat steekjes in m’n onderbuik. Soms links en soms rechts. Vooral als ik me lang maak, me uitstrek. Dag 30...ik wacht nog 10 dagen voor ik test. Vorige keer met dag 37 was de teleurstelling echt groot!

@ B V jeetje dat je zo lang kan wachten! Maar ik snap ook wel dat je zolang wacht. Ik hoop voor je dat je deze keer niet teleurgesteld wordt! 

Gek genoeg ben ik heeeel rustig en denk er vrij weinig aan nu! Wel schiet er steeds door mijn hoofd: wat doe ik als we met kerst bv tiramisu of rood vlees eten bij de schoonfamilie? Bizar dat ik daar steeds aan denk terwijl ik net zo makkelijk ongesteld kan worden! 

Terug
Bovenaan