Wachten op NOD, wie nog meer?

Aah BV wat wen heerlijke reaktie van je man, mijne is precies zo? Moet altijd uitleggen dat ik zwanger ben(als ik zwanger ven natuurlijk) en niet invalide??. Leuk dat je mee blijft lezen, ik vind het jammer dat de augustusgroep zo is opgedeeld, waarom niet gewoon uitgerekend augustus?. Ik zat in de uitgerekend december groep en meer dan de helft heeft december niet gehaald?.
aah verdorrie je bent het alsnog geworden, balen meid, 

Dank jullie wel allemaal. De keuze van een verloskundige is hier heel simpel want er is geen keus in het dorp ?
en er gaat zeker een leuke tijd aankomen maar ook een rare. Vandaag een verjaardag waar verschillende mensen rookten. Heb ik nooit last van gehad. Maar dat wil je nu dus niet maar je kan er nu niks van zeggen!! Anders heeft iedereen je door!

Waarschijnlijk word ik morgen gewoon ongesteld... Ik heb nog steeds die steekjes in mijn lies.. Maar ook allerlei krampjes en buikpijnachtig. ?

Ik heb ook steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden! Een zeurend gevoel onder in m’n buik! Terwijl ik toch gister echt duidelijk twee streepjes zag! ? Menstruatie klachten lijken gewoon echt vaak op zwangerschaps kwalen!!

Oke... Nou we wachten het maar af!! Tot nu toe nog niks.. Maar de dag duurt nog.......... 
Zo fijn voor jou om te weten dat je zwanger bent en dat je ondanks de menstruatie achtige krampjes het niet gaat worden!!!! 

Nou ik vind het eigenlijk eng! Het lijkt er zoveel op dat je bang bent dat de test niet goed was, of dat er iets mis is en er een miskraam gaat komen. Gelukkig voel ik geen echte pijn, alleen een beetje gezeur

Terug
Bovenaan