Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag ook mijn NOD, cyclus van 30 dagen. Zo spannend !
Elke keer als ik naar de wc ga, hoop ik zo dat ik geen bloed zie.. Spannend allemaal, zeker voor de feestdagen.
Mijn man en ik hebben afgesproken zondag te gaan testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.
Ooooh hier hetzelfde!! Geen test gedaan maar ik durf ook niet! Ik voel (op dag 38!!) echt menstruatie krampen. Durf niet naar de wc. Maar....nog steeds geen bloed. Maar het voelt echt alsof het elk moment kan starten. Pffffff morgenvroeg ga ik echt testen! Ik hou het niet meer. Als het morgen nog nodig is tenminste...
Oh echt ik hou het niet meer van de spanning dit keer! Heb zon steekjes in mn rechterlies!! Kan menstruatie zijn natuurlijk, ik hou t niet vol om te wachten denk ik! Morgenvroeg gooi ik er een testje tegenaan.
Ik ga ook morgenvroeg testen! Ik blijf menstruatie krampen houden....maar dan net anders!! Ik hoop alleen dat ik vannacht niet naar de wc moet, anders heb ik niet de echte goede ochtendurine ?Ik moet nogal vaak s nachts plassen, altijd al gehad trouwens hahaha
Even een bericht voor alle vrouwen in onzekerheid. Deze maand had ik totaal geen klachten of symptomen. Wel heb ik twee keer echt het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden. Ik bleef naar de wc lopen om te checken....maar ik heb net getest en ik ben dus echt zwanger!! Geen licht streepje maar een echte vette streep!!
Dus als je niks voelt, of juist denkt dat je ongesteld gaat worden.....alles is mogelijk!!
En nu ga ik het even laten bezinken!! Mijn man ga ik straks tijdens z’n ontbijt de test onder z’n neus duwen ??
Ik ben benieuwd naar de rest!!!