Ja dat kan ik me ook wel voorstellen!! Maar het is vast voor iedereen anders hoe het begin van een zwangerschap voelt. Niet te veel zorgen (proberen) te maken. Stress is ook niet goed. Zo fijn dat er tenminste weer iemand uit de groep zwanger is! Brengt hoop! Ik hoop ook nog....
Nee zo erg maak ik me geen zorgen gelukkig. Je leest wel vaker dat mensen dat hebben. Ik merk nu ik het weet toch wel dat ik zwanger ben hoor. Als ik net gegeten heb en ik buk me lijkt het of alles eruit komt ? en veel honger! Wel een goede stimulans om eindelijk gezond te gaan leven! Elke keer als je zin hebt in chips snoep chocolade denk je: nee....baby! En dan pak ik maar fruit of een boterham ?
@Rvis: op hoeveel dagen zit jij nu? En op hoeveel dagen word je normaal ongesteld? Ook voor jou je eigen tip: probeer rustig te blijven! Er is hoop tot je ECHT ongesteld bent! Ik ga duimen voor jou, en alle anderen! Wie zijn er nog meer aan het wachten?
Ik zit vandaag op dag 31. Maar ik ben onregelmatig... Maar ik weet dat ik twee weken geleden op zondag een dubbele eisprong heb gehad. Ik heb pcos en slik clomid.. dus word gevolgd met echo's. Heb alleen al de hele dag erge buikpijn dus ik denk echt dat mijn lichaam hard aan t werk is om.beide eicellen af te breken.... ik verwacht straks echt mijn menstruatie!
Pfff balen nurse-k!! Ik heb dat ook een keer gehad, ongesteld worden net na je test. Echt raar is dat!!!
@Rvis: jeetje zeg dat zou echt mooi klote zijn! In principe ben je dus vanaf morgen overtijd. Twee weken na de eisprong zeggen ze toch ongeveer? Ik hoop voor je dat het toch nog iets anders is!!!!!!
Oke, heel vreemd! De krampen zijn weg.. de lage rugpijn is weg.. alleen nog steekjes in mijn rechterlies en nog geen rood te bekennen.... Zou het dan toch..?
Oke, heel vreemd! De krampen zijn weg.. de lage rugpijn is weg.. alleen nog steekjes in mijn rechterlies en nog geen rood te bekennen.... Zou het dan toch..?