Wachten op NOD, wie nog meer?

Hahaha ja het is ook zeker spannend!!!! We gaan gewoon door met duimen!
De krampen zijn over, nu voel ik soms steekjes. De ene keer links en dan weer rechts. En ik heb last van maagzuur! Soms buk ik, of ik moet hoesten, en dan lijkt het of ik moet overgeven. Dan komt alles omhoog. Ik hoop dat ik niet ga overgeven want ik werk 4 dagen in ons familie bedrijf! Hier hou je niks verborgen hahaha

Heb even alles moeten nalezen want was een weekendje in Londen.
Maar B V gefeliciteerd! Super leuk! Welkom bij de augustus club :D Inderdaad super jammer dat de augustus groep is opgedeeld, was leuk geweest als het gewoon 1 groep was.

Dns! Oh echt?? Ik dacht altijd dat dat idd 14 dagen was.. Nouja.. ik moet sowieso afwachten nu... Maar t kan dus echt alle kanten op! Ga uit van ongesteldheid. Aangezien er niet eens een super licht streepje was.. Gewoon NIKS. Wit. Hartstikke wit!

@Laindey: ik heb gekeken waar je een nieuwe groep kunt aanmaken maar heb het niet gevonden. Ik zat te denken aan: uitgerekend midden augustus ofzo. Een week afgeven vind ik wat vreemd!

Ik test net 11 dagen na eisprong en heb er drie gedaan: de predictor early duidelijke streep, kV test lichte streep, clearblue early lichte streep

is dit nu positief ????

Haha drie keer een streep...hoe duidelijk wil je het hebben??
ja dit is natuurlijk positief! Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan