Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik denk dat je misschien over een paar dagen nog een keer moet testen. Blijft het negatief zal je wss wel ongesteld worden maar miss door de stress dat het uitblijft. Als je testen negatief blijven zit er geen hcg in je lichaam. Ik hoop voor je dat je toch een positieve test gaat krijgen! 

Mijn lichaam is volgens mij helemaal van slag. Net ongesteld geworden volgens mij. Flinke bloeding en krampen en onderrug pijn. Maar het is ongeveer 1,5 week geleden dat ik een miskraam heb gehad? Is dit njliet heel vreemd om dan nu alweer ongesteld te zijn? ?

Ook ik meld me hier graag! Mijn NOD is tussen vandaag en overmorgen. Ik ben alleen al anderhalve week ziek met oor en keelontsteking maar sinds vandaag weer beter. Heb afgelopen drie dagen voornamelijk last van een ontzettend opgeblazen buik, diarree alleen in de ochtend. Ik vind het lastig om nu al te testen aangezien ziek zijn er ook voor kan zorgen dat je wat later ongesteld kan worden. Bovendien is het tot nu toe nog niet gelukt om zwanger te worden dus dat zorgt ook voor minder vertrouwen. Spannend, ook voor jullie!
Liefs, Ann

Laindey wat fijn dat je genoten hebt van de feestdagen en ff lekker uit hebt kunnen huilen. Je staat positief in je schoenen dat vind ik mooi. 
Sorry dames heb nog ff niet alles terug gelezen, ik hou me een beetje op de achtergrond en ben het een beetje los aan het laten. Als het goed is is mijn nod 10 januari. Veel succes iedereen

Ik praat hier graag mee want vind het allemaal super spannend. 

2 december een MK gehad na 7 weken. Die verliep gelukkig volgens het boekje, het was bijna een soort ongesteldheid. 
Omdat ik eigenlijk zo snel mogelijk zwanger wil worden een ovulatietest gedaan en gister was die positief. 
Gister en vandaag seks gehad. Zou ik alweer zwanger kunnen raken?

Hallo dames,

hoe gaat het bij jullie? 

Hier doen de tepels ontzettend zeer. En zijn mijn borsten ontzettend vol geworden.. gister keek mijn vriend opeeens met grote ogen van omg wat zijn die gegroeid ? verder geen enkele klachten behalve af en toe steken in buik en lies.. 

liefs 

Jeetje, wat spannend weer allemaal...
Weer genoeg zwangerschapskwaaltjes.
Zou supergaaf zijn als al die kwaaltjes op een ukkie duiden.

Hier helemaal geen last van kwaaltjes, dus ik blijf maar rustig op het bankje zitten wachten tot ik aan de beurt ben om ongesteld te worden ;)

10 januari mijn NOD, nog even wachten dus...

Dames kunnen jullie me helpen vanmiddag een test gedaan met kv2 en toen leek het er al op dat ie iets positief was maar niet duidelijk nu kijk ik 20 min later weer en wat duidelijkere streepje.. wat mij positief lijkt maar nu weet ik niet zeker of dit een indroogstreepje is weet iemand of dit bij kv2 ook zo is?

liefs

Terug
Bovenaan