Wachten op NOD, wie nog meer?

Volgens mij vandaag eisprong. Buikpijn wat misselijk, steken rechtsonder in.. bij het zitten gaan wat pijnlijk van onderen( meer richting baarmoeder).. ook in een keer weer veel slijm.. we wachten af als ik vandaag eisprong gehad heb dan is 8 Jan NOD.. 

liefs

Helemaal geen stomme vraag Pennelope, had het ook x opgezocht omdat ik het niet wist. Dit is wat er op internet staat: NOD is de dag waarop je eigenlijk ongesteld zou moeten worden, wat je natuurlijk liever helemaal niet hebt. NOD betekent dan ook Niet Ongesteldheids Dag.
 Dat dus?
ik zit weer in mijn vruchtbare dagen volgend weekend ong ovulatie.
nieuw jaar nieuwe kansen verder ga ik er proberen niet meer mezelf gek te maken.
 Fijne dagen iedereen!! ?

@ Pennelope, Nee, zeker geen stomme vraag. Ik heb hem ook ooit gesteld.

Hier ook halverwege mijn vruchtbare dagen.
Als ik mijn app mag geloven heb ik donderdag mijn Ovulatie.
Ben ook bezig met ovulatietesten, dus ben benieuwd of mijn app klopt.
fijne 2e kerstdag allemaal :)

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Nadat ik gestopt ben met de pil kreeg ik op 3nov. mijn reguliere bloeding en op 10 december werd ik voor het eerst weer echt ongesteld (na 38 dagen dus). Nu vraag ik mij af hoe jullie je NOD berekenen aangezien je na 1 echte cyclus nog niet echt precies weet wat je normale lengte is toch?

Laindy, hoe gaat het nu met je meid? Moest even aan je denken en weet hoe vervelend het is alsof het niemand iets intereseerd omdat het zo snel mis is gegaan. Ik hoop dat je toch nog fijne feestdagen hebt gehad.
Liefs DNS

@DNS wat lief dat je aan me denkt! Ik heb wel een fijne kerst gehad eigenlijk. Kerstavond flink wat wijntjes gedronken en even flink gehuild op de terugweg naar huis (mede door de alcohol ?). Mn schoonzus is nu hoogzwanger dus het gaat de helft van de tijd ook over baby's en das een beetje lastig. Wilde ook niet vertellen dat we een miskraam hebben gehad.
Maar ik heb wel het idee dat ik alweer een eisprong heb gehad of die gaat komen. Heb afgelopen 2 dagen echt flink last van gevoelige tepels. Heb ook weer ovulatietesten gekocht ?

Daar ben ik weer. Update hier is dat ik gisteren en vandaag heeeeel licht wat roze heb afgeveegd. Niet noemenswaardig. 
Ik dacht; toch maar even kijken wanneer mijn NOD is. Warempel is deze pas over 5 dagen.. 
Opnieuw weer even afwachten of het doorzet. Had vandaag wel een volle tampon verwacht maar zelfs het topje zat nog niet eens vol 
Zijn er nog meer updates??

Terug
Bovenaan