Wachten op NOD, wie nog meer?

@laindey sorry zeg had niks gelezen van vorige blad zie nu pas wat er is gebeurt na het bericht van DNS.
Wat heftig zeg! Goed dat je positief kan zijn! Heb je je ovulatie testen al gebruikt?? 

@Avb89 Ah kan gebeuren! Met de feestdagen is iedereen ook allemaal zo druk! Heb gisterochtend en vanochtend getest, en kreeg 2x een licht 2e streepje op mn ovulatietest (heb van die dipsticks van sensitest). Dus ben wel heel erg benieuwd of mn vruchtbare periode nog komt of al is geweest.. Heb iig de afgelopen week wel om de dag geklust voor de zekerheid haha.
@Klojo spannend zeg! Hopen dat het lichtroze van de innesteling is! 

@laindey die heb ik vorige maand ook gebruikt! Ben benieuwd gewoon door testen ik had 4 dagen licht streepje voor de knal streep. 
Heb zelf rond het weekend mijn eiersprong klussen ook om de dag.
Ben nu niet aan het testen. Iets met in mn hoofd niet teveel mee bezig zijn athans proberen .....

@Avb89 ja ik snap wel dat je niet test, levert ook wel stress op. Ik kan er helaas niet om heen, mn vriend riep me vanochtend na toen ik uit bed stapte en naar de wc liep "vergeet je niet te testen schat" ? Die is er ook helemaal mee bezig in zn hoofd haha

Haha leuk zeg!
mijn vriend is juist beetje afwachtend heeft het er wel veel over. Maar echt over het spontane in juni zijn we jaar bezig ben ook al vanaf Mn 14e aan de pil en laatste 2,5 jaar spiraal gehad.
zal ook wel even duren voordat alles weg is.. cyclus is wel meteen geregeld zo rond de 28 dagen geweest.

Ik heb het raar verwoord hierboven maar krijg het niet meer verwijderd....
Ik wil zeggen willen het graag soort van spontaan houden, voor zover ik het kan bedwingen ? merk wel dat ik zonder al die leuke  vertel moment dagen zoals op verjaardagen feestdagen enz. Wel stuk rustiger erover ben kan het beter van me af zetten.
Hoe gaat het bij de rest?

@avb89 hier zit ik op wachtbankje tot ong 8 januari. Jij?

@laindey hoop voor je dat het gauw weer raak is en dat het een fijne zwangerschap mag zijn. 

Hoi dames,
ik ben ook behoorlijk in de war.
1 dag na verwachtte nod ( moest 19/12
ongie worden ) maar had dus de 20ste een aparte bloeding.. slijm slierterig oud bruinig bloed. Dit hield zo een 2,5 dag aan en had nog geen inlegkruisje vol over een hele dag. Daarna stopte dit helemaal en had jk enkel nog last van afscheiding.
ik heb veel symptomen die zich met de dag beginnen te tonen.. ochtendmisselijkheid, continu lichte krampjes en zeurende pijn alsof ik gewoon ongesteld moet worden, volle borsten met dikke zichtbare aders en gek genoeg sinds vanmorgen donkere tepels en pigmentatie vlekken onder Mn borsten en aan de zijkanten van Mn borst.. verder ben ik ontzettend moe en kan ik zomaar inslaap vallen. Wat normaal ook niets voormij is. 
Nou komt het.. ik heb al 4 testen gedaan en allemaal negatief. Zou het te vroeg zijn? Ik voel me echt zwanger dames maar de onzekerheid is zo killing?!! Wie herkent dit?!! En wat raden jullie aan.. 

Terug
Bovenaan