Wachten op NOD, wie nog meer?

Gefeliciteerd zwangeren! Ik ben al even hier niet geweest. Ik probeer er ook minder bezig mee te zijn en dat likt aardig. 
Momenteel zitten wij in onze vruchtbare periode waar we zeker gebruik van maken en is mijn NOD 26 januari ongeveer. Spannend! Ik kom ook vanaf donderdag op het wachtbankje bij jullie zitten.
ik wil de komende periode dan ook relax en veel afleiding zoeken, zal dat gaan lukken?!

Hey ladies,

Ik heb gister een hele mooie (eigenlijk 3) positieve test gehad.
De laatste die ik deed was die van CB en daar stond het....
Zwanger!
We zijn zoooo blij!
Morgen 4 weken ;-)
Afspraak bij de VK en afspraak voor de Echo zijn al gemaakt.
Dus nu gaat het wachten gewoon weer verder.
Komt geen eind aan dat wachten haha

Hahaha ja precies junibaby, denk je klaar tezijn met wachten begind het nieuwe wachten??.
Hoe is het met de andere dames?

Sorry hoor meiden ik ben nieuw hier, kan iemand mij vertellen wat NOD betekent?? En wat hier boven allemaal staat ik ben daar ook mee bezig en met jullie leuke berichtjes word het alleen maar meer !!!

@Gebruiker10046309 NOD betekend niet ongesteldheidsdag.
Dus gewoon niet ongesteld worden op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden.

Heel veel succes in ieder geval, hoop voor je dat het snel raak is.

Heel veel plezeir hier in ieder geval.

Beautygirl ik zit in dezelfde fase! Ook nu in mijn vruchtbare periode en 26 jan. hopelijk NOD. Ben jij bezig voor je eerste kindje?

Ik ben nieuw op dit forum maar ben blij iets gevonden te hebben waar je verhaal kwijt kan en we met elkaar kunnen meeleven...

Hoi allemaal!

Gefeliciteerd voor degenen die zwanger zijn! 
Ik kan morgen eindelijk testen, want dan is mijn NOD.. Spannend hoor! Sinds mei gestopt met de pil, dus hopelijk nu raak. Nog meer meiden die deze week tesen? 
Liefs!

Terug
Bovenaan