Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi. 
Ik ben nieuw maar heb al wel een tijdje meegelezen. Ik heb mijn NOD zondag 14-01, eerste ronde maar ik voel niks, voel me ook totaal niet anders, heb zelfs dezelfde krampen als normaal voor mijn menstruatie. Deze maand was ook nog niet echt voor ons jaa we gaan er helemaal voor het was meer, nou zullen we het maar proberen en het is eigenlijk een beetje gegaan zoals het is gegaan. 
dus ik ga ervan uit dat wij vanaf volgende week weer gaan klussen en dan kijken hoe het verder gaat. 
IK ben sinds juni gestopt met de pil en tot vorige maand altijd bescherming gebruikt ik heb wel een hele regelmatige cyclus van 28 a 29 dagen! 
Ik heb in mijn app 28 dagen gezet, dus ik weet nu wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en de dag van de eisprong, nou we maken het een aantal dagen ervoor en erna wel extra gezellig. 
En dan zien we het halverwege februari wel. Ik houd mezelf voor dat het tussen een half jaar en een jaar duurt, zodat ik mezelf ook niet elke keer gek maak. en er ook niet teveel mee bezig ben. Wie weet komt het eerder, wie weet later. Het is allemaal goed. 
Het is fijn om hier wat dingen mee te lezen. 

@Lizvb nee merkte het gisteravond laat duidelijk dat menstruatie kwam en ja hoor vanmorgen gewoon weer ongesteld op naar ronde 9... echt een rot dag.
Hoop het echt nog voor je!! Duimen draaien 

@avb89
Nee, nog niet ongesteld. Mijn cyclus is de afgelopen 6 maanden heel stabiel. Voel nog niets opkomen, dus ga maandag nog maar een keer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. 
Hebben meer meiden een aantal dagen na NOD nog een negatieve test, maar uiteindelijk wel positief? 

@waitingfornrtwo wat leuk! Hoe oud is je eerste kindje? Ben je tussentijd aan de pil geweest? 
Ik voelde vanaf maandag tot woensdag vanalles rondom mijn eierstokken. Dus ik denk wel dat ik mijn eisprong gevoeld heb maar niet 100%. Ronde 1 was ik me suf aan net surfen op internet, maar ik laat het nu iets meer los. Heb ook een best drukke week gehad. 
Ik merk ook dat ik afspraken vergeet, dat is niet goed! Vandaag mijn 18de cyclus dag! We moeten nog 13 dagen wachten en dan weten we meer
Ik heb het ook niet continue met mijn vriend erover. Soms zeg ik wel eens wat, dat vind die dan ook wel heel erg leuk en fijn. 
Gisterenavond bij mijn twee dagen oude nichtje geweest, mijn eierstokken gaan er alleen maar meer van rammelen. (Ik wil een baby!) mijn vriend heeft het ook gelukkig. Die voelde de drang zelfs om zo snel mogelijk het toilet beneden af te maken. 
Laten we duimen voor elkaar

@beautygirl Ja het aftellen is weer begonnen! Spannend he, houdt je me op de hoogte? 
Mijn zoontje wordt in maart 2 jaar oud. 
Wat fijn dat je vriend het ook zo graag wil, heerlijk om er samen voor te gaan. Haha grappig wij hebben ook echt sinds twee weken een nieuw toilet beneden (na verbouwing badkamer boven ook beneden maar toilet gedaan).
Komende week maar druk blijven met van alles. Probleem is dat ik de week van de NOD vanaf de 22e een midweek in een vakantiehuisje ben met mijn schoonfamilie. Nu nog een smoes bedenken voor het niet drinken en niet eten van filet... Ik doe dat niet meer uit voorzorg...
Ik hoop dat we allebei daadwerlijk een NOD hebben, succes met wachten!

Terug
Bovenaan