Wachten op NOD, wie nog meer?

@waitingfornrtwo ja voor ons het eerste kindje! Voor jullie? 
Ik weet niet zeker of ik mijn eisprong gevoeld heb, ik weet alleen dat mijn buik sinds wij seks hebben gehad heel anders is dan anders. Ook heb ik sinds dien mijn eierstokken gevoeld. (Niet uit te leggen)
Het kan ook zijn de 25ste maar ik hou de 26ste even aan. Ik wil deze keer ook echt niet eerder testen dan mijn NOD, om teleurstelling te voorkomen. 
Hoe hou jij het wachten vol? We zitten tenslotte in exact dezelfde fase

@Junibaby Gefeliciteerd! En succes met nog meer wachten, haha!

Spannend allemaal weer. Wij zitten in de klus-fase, dus we doen flink ons best! Hopelijk NOD op 30 januari! Succes allemaal met wachten en hopelijk veel positieve testen aan het eind van de maand :)

Ik heb mijn nod in het weekend van 20-21 januari.. Maar ik wacht tot de 22e met testen. Heb het deze cyclus een beetje los proberen te laten en dat werkt echt fijn.. Ik voel me veel relaxter. Hopelijk werkt dat positief!

Wij zitten op dit moment in de klusperiode. We proberen er niet teveel mee bezig te zijn maar blijft moeilijk. Woensdag een goed gesprek gehad met vriendinnetje die sinds twee maanden een wondertje heeft en die herkend ons gevoel dat we graag als het ons gegund is een wondertje te krijgen. 29 Jan mogen we een test doen. 

Wij zitten op dit moment in de klusperiode. We proberen er niet teveel mee bezig te zijn maar blijft moeilijk. Woensdag een goed gesprek gehad met vriendinnetje die sinds twee maanden een wondertje heeft en die herkend ons gevoel dat we graag als het ons gegund is een wondertje te krijgen. 29 Jan mogen we een test doen. 

@avb89 En? Hoe is het bij jou? Bij mij helaas een negatieve test, jammer! Ook nog niet ongesteld geworden, dus houd toch nog een beetje hoop :)

@beautygirl ja dat wachten volhouden vind ik ech lastig. Wij gaan voor ons tweede kindje. Bij de eerste was het de eerste periode meteen raak nu zijn we vier maanden bezig. Niks bijzonders maar lijkt wel of het wachten nu nog langer duurt.
Volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong, ik hoop dat ik het weer voel (meestal wel). Ik probeer het niet te doen maar ben er stiekem veel mee bezig door er veel over te lezen enz.  Wil er ook niet steeds met mijn man over praten omdat hij er toch iets rustiger in staat en ervan uit gaat dat het toch wel komt als het komt.. Hoe is dat bij jou?

Terug
Bovenaan