Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi iedereen,

Wat een spannende tijd he, de dagen rondom NOD.
Ik heb 3 dagen voor NOD getest, negatief. Vandaag is de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, nog niet gebeurd. Ik heb wel het idee dat ik ongesteldheidsklachten heb (buikpijn in onderbuik). Hoe lang zou ik nog moeten wachten tot ik weer ga testen? Ben bang dat ik toch ongesteld word..

@SophIeonline

Balen dat je ongesteld bent geworden, volgende keer bete! Ik zit zelf ook in de eerste ronde en zou vandaag ongesteld moeten worden. Begin toch wel erg onzeker te worden, aangezien ik wel ongesteldheidsklachten heb.. Afwachten dus!

Ik heb vanmorgen een test gedaan (met ochtend urine, RVis?). 
Maar die is negatief; ook wel logisch eigenlijk he. Op zich ben ik er rustig onder, want had het bijzonder gevonden als het positief was.
Maar  ik kon mij niet meer weerhouden ?

Nu maar wachten op NOD en anders zaterdagochtend weer testen.

@SharonHH spannend he! En nu maar afwachten en hopen dat je niet oN gesteld wordt. 

@Rvis toch wel een heel licht streepje? Dan zou ik idd morgen of donderdag nog een keer testen  als je nog nier ongesteld bent geworden. 
@Sophieonline jammer zeg! Volgende ronde beter! Dit is onze 2e ronde. 1e ronde was ik al gelijk zwanger maar miskraam en nu 2e ronde en weer zwanger ?
@sharonHH afwachten is het ergste van allemaal haha! Maar je kan wel morgenochtend testen als je nog niet ongesteld bent geworden. 
@Sjkn jammer dat je test negatief is! Wanneer is je NOD? 

@laindley: WoW wat snel alweer!! Super gaaf!! Gefeliciteerd!!!!!!!
en jeetje wat is het spannend hier op de chat!!! Oh en die geurtjes??? Dat komt mij (10 weken zwanger) heeeeeel bekend voor!!!! Ik moet bijna overgeven van deodorant en luchten waar ik voorheen van moest kokhalzen heb ik sinds ik zwanger ben geen last meer van ?
succes allemaal!!! En mijn advies?? Echt wachten tot na je nod!!!!!

Terug
Bovenaan