Wachten op NOD, wie nog meer?

@Beautygirl Ik zou het ook wel heel raar vinden als jij niet positief test! Ik kon al die parfummetjes en geurtjes niet verdragen.? Ik hoop jij wel! Super spannend en leuk zeg!! Ik heb denk ik weinig HCG, hoef niet over te geven maar krijg m'n ontbijt niet weg haha! Vanochtend weer een test gedaan en de streep wordt steeda donkerder! Alhoewel hij aan de onderkant een beetje vaag was.. misschien teveel druppels haha! 

Laindey PROFICIAT!! ?? Fijn voor je!!
Ik heb helaas negatief getest terwijl ik toch dit weekend al ongesteld had moeten worden.. Ben wel wat teleurgesteld eerlijk gezegd. Had het zó gehoopt.. ?

@mamad ik zou bijna geen test hoeven te doen, als je me elke ochtend zou zien. Het is geen griep, want dan voel ik me anders. 
Vanochtend werd ik wakker en dacht echt ik ben niet misselijk. Totdat ik onder de douche stond. 
Trouwens ik heb gedroomd dat ik aan het bevallen was. Het was echt een heel dik kindje die ik in mijn armen kreeg, maat ik was zo gelukkig. Zal dat een voorteken zijn van zwanger zijn?! 
@Rvis oh wat stom! Misschien is je HGC nog te weinig. Hoeveelste cyclus dag zit je nu?

@Laindey; woehoeee ! Super nieuws.  Van harte gefeliciteerd!!!
@mamad: mijn NOD is de 25e. Mijn man wil liever wachten omdat ie dan hoopt dat het een dikke vette streep is.... en ik zit met het feit dat wij samen de test doen.  En ik heb woensdag en donderdag avonddienst..... dus dan wordt het al zaterdagochtend. Want vrijdagochtend moet hij om 6 uur beginnen.... 
Maar ik ben bijna in staat in straks te testen.... zonder mijn man ???

OMG MEIDEN! ik ga net de badkamer in... trek de rolluik omhoog. Test lag nog op de badrand. En er is n heeeeeeeel licht streepje!  ?? super licht, je ziet m bijna niet. Maar heb deze test ooit eens eerdee gebruikt... Toen was ie echt omo wit.... ZOU HET DAN TOCH.... ????  Omg omg!! Sorry ik ga even door t lint hier! 

Terug
Bovenaan