Wachten op NOD, wie nog meer?

@Laindey; mijn NOD is de 25e. Dus ik was 2 dagen eerder met een early test. Maar helaas. Alsnog houd ik de optie om zwanger te zijn gewoon open.  Maar wat een goede berichten voor jou/jullie.... dat is zeker wonderzaad hahahahah!
Maar wat vind ik het spannend zeg!! Hahaha. De spanning is om te snijden.
Ook open ik wel iedere 10 min deze chat om te kijken of er al berichten zijn. Ik vind het erg fijn dat er zoveel herkenning is vanuit jullie kant. En het maakt het wachten toch wat dragelijker ;-)

Oh echt super spannend ja! Net gehoord dat mijn vriendin ook zwanger is.. Dus zou wel héél leuk zijn als dat nu bij ons ook t geval is... dan verschillen we 2 weken!! Ik hou t niet meer..... Liefst ging ik nu nog n keer testen al weet ik dat dat geen zin heeft. Morgenvroeg.. ?

Sjkn.. oooh je had vanmorgen al getest! Sorry daar had ik even overheen gelezen. Ik zou de optie dat het positief kan zijn idd nog even open houden! Je NoD is nog niet geweest dus!!! ?

@RVis; ja ik hou de optie voor nu gewoon nog open... Was wel super leuk geweest als het een knaltest was, maar ach dit lag in de verwachting natuurlijk.  Hoe gaathet bij jou met de spanning en het wachten? Super leuk dat je vriendin zwanger is. Zij heeft het dan snel verteld... ik gun het je van harte!

@laindley: ik heb morgen de tweede echo, termijnecho en dan gaan we hopelijk weer horen dat alles goed is! Ik voel me goed zwanger dus ga ervan uit dat het nog wel goed zit. En dan eindelijk vertellen aan de hele familie!!!!!

Ze heeft het alleen mij verteld omdat we beide in het fertiliteits traject zitten. Ik slik clomid om zwanger te kunnen worden. En dit is de eerste ronde waarbij ik geen echo's heb maar zelf aan de slag moest. Als mijn test morgrmen niet duidelijker is en ben nog steeds niet ongesteld ga ik de gyneacoloog bellen. Moest bellen als mijn cyclus 35 dagen of langer duurde.. en vandaag is dag 35. Wacht morgen nog even de test af en anders bel ik. ? SPANNEND! Kan vandaag nergens anders meer aan denken en heb al 100x de foto van mijn mega lichte streepje bekeken?????

Terug
Bovenaan