Wachten op NOD, wie nog meer?

@sjkn jouw nod is de 25e toch? Die van mij de 26e. En welke test heb je gebruikt? Jammer dat hij negatief was, ik hoop net als bij mezelf dat er op onze nod of kort erna toch beter nieuws is..Ik heb een test van testjezelf.nu gebruikt. Die bleef helaas blanco. 
Mijn voornemen is om nu niet meer te testen tot de dag na mijn NOD. Zaterdagochten dus... Brr ik hoop dat er geen ongesteldheid komt. Maar merk dat ik nu door deze testuitslag ook negatiever ben, hoe is dat bij jou?

De dames die overtijd zijn ik hoop echt dat jullie nog te weinig hgc hebben maar dat jullie stiekem toch gewoon heel erg zwanger zijn.
@Sabinamm wellicht dat jij ook nog onvoldoende hcg aanmaakt? HOe voel je je verder, heb je symptomen?
Aan alle zwangere dames heel erg gefeliciteerd! Ga er enorm van genieten :):)

@waitingfornrtwo: Klopt! Mijn NOD is 25e
Ik had testen besteld via bol.com . Die ik vanmorgen deed was een teststrip waar 24g opstaat. Er staat in de beschrijving dat deze teststrips ook gebruikt worden in gezondheidscentra en ziekenhuis. Deze test kan je 10 dagen na ovulatie doen. Ook heb ik van CB klaarliggen voor als het positief is of als ik echt duidelijk overtijd ben ;-)
Vanmorgen voor de test voelde ik mij enorm gespannen en wilde daarom perse de test doen. Van te voren ook bedacht dat de test waarschijnlijk negatief is, en wat ik dan zou doen. Maar ik hoopte gewoon van harte dat het natuurlijk positief was. Nu heb ik wel wat rust omdat ik de test gedaan heb, maar begin wel erg te twijfelen. Heb nu een beetje het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Maar normaal gesproken heb ik dit al een week van te voren, en niet pas 2 dagen van te voren. Ik ben dus echt een twijfelkont en hoop dat de komende dagen snel gaan en natuurlijk zonder ongesteldheid ! ;-). 
Als ik niet ongesteld wordt zal ik ook zaterdagochtend testen ........

@sjkn overdag is het redelijk gegaan, ik kan niet alle parfum momenteel hebben. Dat is knap lastig als je in de cosmetica werkt. Voordat ik naar het werk ging, heb ik mijn heerlijk cappucino en yoghurt er weer uit gekotst. Niet fijn! 
Maar gelukkig had ik drogen creackers mee voor bij aankomst! Verder ben ik gewoon echt doodmoe maar niet meer overgegeven. Ik moet vanavond nog even afwachten, want die zijn niet altijd een pretje. Gisterenavond was ik erg misselijk. 
Dus lekker vroeg naar bed, zodat ik morgenochtend kan testen!!!!!! Ik kan echt niet wachten. Het liefst zou ik het nu doen maar wil echt wel ochtend urine. 
Net mijn mijlpaalkaarten zwangerschap binnengehad! 
Kunnen we die gelijk gebruiken als het nodig is.

@DNs voor mezelf en mijn vriend ook! Ik ben zo bang dat het negatief is! Dan zou ik bij een positieve test heel erg blij zijn en moeten huilen denk ik. 
@waitingfornrtwo @sjkn @sabinamm wat een spanning ook bij jullie! Ik ga sowieso voor jullie duimen! 
Dames: morgen tussen 7:45uur en 8:00 ga ik testen! 

@beautygirl ik vind het zelfs spannend voor jou ? Maar ik heb echt het gevoel dat jij ook zwanger bent!
Ik ben ook zo moe vandaag. Heb ook wel een drukke dag. Eerst werken, boodschappen doen, bij mn moeder eten en nu in het ziekenhuis voor controle bij de reumatoloog. Mn moeder pakte trouwens opeens mn buik vast en keek me aan alsof ze wist dat ik zwanger ben. Mn buik zet ook helemaal uit. Maar heb gezegd dat ik flink last van mn darmen heb (heb ook prikkelbare darm syndroom) 

@laindey wat lief! En dus voor jou ook een beetje spannend! Welke test zou ik als eerst doen action early of Etos? Als ze positief zijn doe ik sowieso een clearbleu omdat ik die wil inpakken voor mijn vriend met een cadeautje erbij.

@laindey vroeg je moeder ook of je zwanger was? Goede smoes.
ik hoop toch echt dat mijn misselijkheid en overgeven over is voor komende maandag en dinsdag. Ik moet met al mijn collega’s 1,5 dag weg en ik slaap samen met een andere collega. Anders moet ik een hele goede smoes bedenken??

Terug
Bovenaan