Wachten op NOD, wie nog meer?

@waitingfornrtwo voor jou ook dus ook spannend! Wanneer ga je weer testen? We wachten al zolang! 
@laindey. Oh nee!!!! Dat meen je niet. Hoe gaat het met je? Ik hoop dat het bloeden gestopt is. 
@sjkn Hahah je vriend belt ie gewoon? Dat doet mijne echt niet. Wanneer is jou NOD?

Het bloeden is (voor nu) gestopt.. Dus tis even aankijken hoe 't verder gaat en dan alsnog woensdag bloed prikken. Mocht het dit keer weer fout gaan ga ik wel vragen of een gyn me kan onderzoeken. Want 2x achter elkaar mk is niet normaal lijkt me..

Jeeejtje laindey wat heftig echt duimen draaien voor je!
ik lees wel mee reageer niet vaak. Probeer beetje van me af te zetten maar lukt eigenlijk echt niet.
ook echt spannend op dit forum zeg sterkte iedereen. Ik zelf zit nu rond eiersprong zo nog ovu test..

Ah meiden wat een shitberichten allemaal :(
@RVis Wat super super kut gewoon! Ik zeg het maar gewoon. Maar wat knap wat je schrijft hoe je ermee omgaat! Echt petje af voor jou hoor! Dikke knuffel!
@Laindey Ook voor jou echt vreselijk naar meis dat bloedverlies de hele tijd en die lage HCG. :( Ik duim echt heel hard voor je dat het nog goed gaat komen! Hoe gaat het nu met je?
@Waitingfornrtwo @Sjkn en @Beautygirl ik hoop voor jullie alsnog op een positieve test! Ik snap niet dat jullie lichaam je zo in de maling neemt. Het is zo shit om over tijd te zijn en geen duidelijkheid te hebben!
@Beautygirl mannen snappen er geen hout van omdat het niet hun lichaam is. Die hebben alleen ff hun bijdrage gedeponeerd maar in ons moet het grote werk allemaal gebeuren.

Haiiii lady,
Ik loop nu naar dagjes met vraag tekens.
Afgelopen maandag de 22e hoorde ik mijn maandelijkse periode te hebben,
Maar tot heden nog steeds niet,
Al 2 testjes gedaan en helaas negatief,
Zijn nu al 1,5 jaar bezig zwanger te worden.

Zo ben ik al vanaf dinsdag soms snel moe, last van onder in me rug. Opgezwollen buik (kwam gevoel) en me buik is aardig onrustig. En soms steken rechts onder in me buik
Maar ook van eten komt er weinig heb weinig trek, ochtends soms wel soort van misselijk.
Heb eergisteren wel heel klein drupje bloed gehad en veder ook helemaal niet meer
Wat kan het zijn?
Me vent hoopt stiekem dat het nu raak is! 

Wow zijn we nog maar met zn 3tjes over? 
Bij mij is alles nog rustig.  VanMorgen negatief getest maar nog altijd geen menstruatie. Had gister of vandaag moeten komen... 
Ik wacht morgen nog af, anders zondag weer een test. 
Hoe gaat het met @beautygirl en @waitingfornrtwo?  

Ik wacht ook nog.. vandaag was mijn gemiddelde NOD van 30 dagen. Mijn cyclus varieert alleen van 28 tot 34 dagen dus ik wacht nog even met testen.. ik lees met jullie mee ?
En Laindey ik duim voor je, en voor de rest uiteraard ook! ?

Terug
Bovenaan