Wachten op NOD, wie nog meer?

@JBB wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Maar veel succes met de volgende ronde. 

@sjkn @ beautygirl @waitingfornrtwo jullie heeel veel succes vandaag met wachten en hopelijk morgen op een positieve test! Ik duim voor jullie

@gebruiker10056328 hee, geen idee, het zou een late innesteling kunnen zijn.. lastig he, die onzekerheid! Heb je wel symptonen?
Ik weet wat je voelt, ben zelf nu al 12dagen overtijd en negatieve testen. Heb nog steeds gevoelige tepels en veel afscheing. De krampen in mn buik lijken wel minder. Heb het nu wel van me afgezet dat het niks meer word. Zal gewoon moeten wachten op mn ongesteldheid want ik ga er niet vanuit dat ik nog positief ga testen.. hoop dat ik snel verder kan naar de volgende ronde..

succes voor iedereen! ?

@sjkn ah ik zie dat je ongesteld bent geworden. Wat jammer ! Pfff echt klote.. 

Het is best een tegenvaller........ ?
Maargoed nieuwe ronde, nieuwe kansen...
Succes beautygirl en waitingfornrtwo! 

Balen zeg!! Tis zo jammer dat je het niet zelf voor het zeggen hebt met dit proces ?
Ik heb nóg niet getest, de vorige keren heb ik vaak getest en dat was iedere keer negatief. Vandaag is dag 31, mijn langste cyclus was 34 dus dat zou dinsdag zijn. Als ik daar overheen ga dan test ik pas denk ik. 
Dit is ronde 9 voor ons dus ik laat het inmiddels wel om te vroeg te testen... Heb mijn lesje geleerd ?.
Ik voel mij overigens niet anders dan anders, heb gevoelige borsten zoals ik merg menstruatie ook meestal heb dus ik ga daar vanuit. Enige verschil is dat ik vorige week onder de puistjes zat, dat is weer weg getrokken. 
We gaan het zien

En inderdaad JBB, aanhouder wint! Lukt het onszelf niet, dan kunnen ze tegenwoordig zo veel dat het alsnog lukt. Ik heb ook vriendinnen die dat traject hebben doorlopen dus. Niet te veel zorgen maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan ?

Oh meiden wat een rot berichten allemaal! :(
Het leek van de wk allemaal zo goed te gaan met de positieve testen. Klote allemaal!
Ik ben inmiddels ook al 6 dgn overtijd, met 2x negatieve test. We gaan lekker gelijk op allemaal!

Sterkte en succes lieve meiden! ?

@JBB @Sjkn wat super balen zeg dat jullie ongesteld zijn geworden :( Stom he dat het dan ineens zo laat komt. Ik hoop dat jullie snel een positieve modus vinden en door naar de volgende ronde.
Ik ben nog niet ongesteld. Heb mezelf in de hand gehouden en geen test gedaan vanmorgen. Ik bedacht me ook ineens dat mijn laatste menstruatie ineens een dag eerder was dan normaal waardoor mijn NOD nu op de 26e was berekend maar op basis van mijn eerdere cyclussen van precies 28 dagen zou dit de 27e moeten zijn (dus vandaag). Wellicht dat vandaag pas mijn NOD is en ik ongesteld wordt. We zullen zien.
@beautygirl hoe voel jij je vandaag? Fijn dat je afleiding hebt op je werk.
@Klojo ik snap dat je het wel laat om vroeg te testen. Ik duim voor je dat 9x scheepsrecht is. Succes met wachten.

Wat een lieve reacties allemaal! Dankjewel! Het gaat nu opzich wel okay, vanochtend nog wel wat lichtbloedverlies, maar alleen nog maar bij het afvegen. Heb ook weer een test gedaan en de streepjes blijven toch wel een beetje donkerder worden dus ik heb nog wel een klein beetje hoop.
@JBB & Sjkn jeetje wat stom! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het de volgende ronde wel raak is!
@Klojo spannend zeg allemaal, helemaal omdat je cyclus zo onregelmatig is steeds.
@Myrage Wat vreemd dat je negatief test als bijna een week overtijd bent. Als je menstruatie niet doorkomt, wanneer wil je weer gaan testen?
@Waitingfornrtwo Nog steeds geen menstruatie is een wel een goed teken. Ga je morgen testen?
@Beautygirl Hoe is het met jou? Nog steeds geen menstruatie? Jij gaat ook morgen weer testen toch? 

Terug
Bovenaan