Wachten op NOD, wie nog meer?

Rvis wat jammer, maar het kan dus wel en dat is zeker een goed teken. Ik hoop toch echt voor je dat het snel “echt” raak mag zijn. Sterkte en succes in de nieuwe ronde.

@Rvis wat shit zeg:( maar positief dat je zwanger kan worden ! Moet goedkomrn en ik hoop voor je heel snel !

ik heb vanmorgen een test gedaan, helaas negatief of een heel uberlicht vaag streepje maar dat zie ik misschien ook wel omdat ik het wil zien... ik ben in ieder geval nog niet ongesteld dus wie weet over een paar dagen ? Heb wel het idee dat mijn borsten groter zijn maar verder niks. Pff nog geen zekerheid dus! 

@RVis: wat jammer dat het nu zo gelopen is. Wel positief nieuws dat je dus zwanger was/kan zijn. Ik hoop voor jou dat het snel mag lukken. Sterkte met dit verdrietige nieuws en heel veel succes in de nieuwe ronde. 
@beautygirl: Mannen kunnen rare wezens zijn, hahaha. Mijn man belde mij net op om te vragen of ik al ongesteld ben. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha!
Ik ben nog niet ongesteld. Volgens mijn berekening was gister mijn NOD maar via een app die ik voor heel 2017 heb ingevuld is vandaag mijn NOD. Vanmorgen nogmaals een test gedaan, maar die was negatief. Ik wacht het voor nu maar rustig af. Meer kan ik nu toch niet doen ;-) 
Ik heb nog steeds gespannen borsten (maar dat heb ik ook altijd voordat ik ongesteld moet worden). Ik merk wel dat ik nu wat rustiger ben als van de week. Ik dúrf nu rustig af te wachten.

Voor iedereen: heel veel succes met wachten.. en blijf hopen!!! 

@waitingfornrtwo: ik heb een vroege zwangerschapstest van 24gezondheid.nl gedaan, dit is in de vorm van een strip. 
Ik ben nog niet erg thuis in zwangerschapstesten dus had die strips besteld, en heb dan voor de bevestiging een CB liggen. 
Welke heb jij gedaan? en welke tests raad jij aan?

Pff ik vind het niet meer leuk. Gister naar huisarts geweest en bloed geprikt. Net gebeld voor de uitslag en is mn hcg maar 60. Heel erg laag dus. Heb vandaag ook weer roze slijm. Ik ben echt bang dat dit ook weer misgaat net als de vorige keer. Toen ging het ook zo. Moet woensdag weer bloed prikken. 

@laindey oh shit wat spannend zeg.pff ik hoop dat het niet doorzet en de uitslag van woensdag beter is. Wachten duurt zo helemaal lang voor je:( succes meid, ik hoop op het beste!

@sjkn ik heb ook een early gedaan van testjezelf.nu maar die deed dus niks. Heb ook een cb liggen voor als ik wel positief test. Ik ga denk ik straks ff Kruidvat 2 voor 5 euro halen daar lees ik goede verhalen over op dit forum..

Terug
Bovenaan