Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik moet mezelf ook inhouden om niet te gaan testen heb het weekend een etentje bij een sushi restaurant. Maar ik ga gewoon lekker andere dingen eten als rauwe vis en ik ben zowieso de bob dus niemand kan er wat van denken. 

Ik ben net weer wakker geworden met een draaimaag en vreselijk geslapen lopen dromen als een gek.  Stiefzoontje van 3 steeds wakker gebeurt ook bijna nooit. 
Vandaag maar dagje rustig aan doen 

Hoi dames, hoe gaat het met jullie?
Ik ben vandaag snotverkouden geworden vanuit het niets, ben moe en alles doet me pijn. Ik voel ook vreemde kramp ter hoogte van mijn baarmoeder. Maandag had ik mijn ovulatie dus hoop stiekum dat het bij de innesteling hoort. Mag nog wel ruim een week wachten tot ik kan/mag testen. Spannend hoor.

Hoi 

@Dns ik werd maandag ineens snotverkouden, begon met keelpijn en alle holtes vol.

Sinds gister moet ik ineens veel vaker plassen dan normaal en sinds een paar dagen heb ik steeds wat lichte zeurende krampjes en steekjes. NOD is de 14e. Ben nog nooit eerder zwanger geweest maar ik heb dit nog niet eerder gevoeld. Denken jullie dat het kan dat ik dit nu heb? Hoop toch zo dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt. Iedereen heel veel succes met wachten of een nieuwe ronde! 

Spannend, het kan allemaal zijn maar het kan ook gewoon een griepje zijn. Ik hoop het niet natuurlijk. Het blijft altijd spannend om te wachten.
Toevallig was ik wel even aan het googlen of verkoudheid gepaart kan gaan met innesteling en dat kan zeker maar het hoeft niet, conclussie we moeten gewoon "geduldig" wachten?

Oooh wachten is verschrikkelijk! Ik zit vandaag op dag 29, niet regelmatig ongesteld. Een paar dagen geleden voelde het echt alsof ik elk moment ongesteld ging worden, nu voel ik niks meer? 
Nog zeker 10 dagen wachten met testen hier.... ben namelijk wel eens ongesteld geworden op dag 37......

Komende dinsdag/woensdag kan ik weer testen! Als ik dan niet al ongesteld geworden ben... 
Ik heb er echt een goed gevoel over. Heb donderdag ook al heel koppig alvast een test gedaan, maar negatief. Ik wist zelf al heel goed dat het te vroeg was om te testen maar kon het niet laten haha! 
Qua symptomen heb ik de hele dag honger, maar dit kan ook bij mij horen ik heb vaker dat soort vreet-perioden. Ik stop mezelf vol met thee en fruit/groente/eierkoeken als ik zo'n 'aanval' heb. 
Dit is voor ons de tweede ronde. 

@B V wanneer had je je ei? Want anders moet je daar gewoon 14 dagen bij op tellen toch? Dan weet je wanneer je moet testen. Je ei is altijd 2 weken voor je menstruatie.. 

Ik heb ergens het gevoel dat het bij mij wel eens raak kon zijn. Kan t niet echt uitleggen.. Maar moet nog een week afwachten met testen. Vandaag bloed geprikt maandag uitslag progesteron waarde... spannend!!!!

Ja inderdaad, ik ben ook onregelmatig vandaar dat ik met ovu testen ben begonnen. 14 dagen na ei is voor iedereen hetzelfde heb ik begrepen maar mocht je zwanger zijn kan de innesteling later zijn en/of langer duren vandaar dat sommige vrouwen ver na nod pas positief testen.
Spannend Renate, gek genoeg hebbik dat gevoel ook deze keer. Ik ben echt ziek geworden alleen maar normaal slaap ik dan het liefst de hele dag, het is nu 05:37 en ben mijn bed maar uit gegaan. 

Terug
Bovenaan