Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi allemaal, ik zou ook graag mee willen schrijven. Mijn NOD is dinsdag en ik heb nu een week last van menstruatiebuikpijn, lage rugpijn en steekjes in mijn onderbuik en liezen. Iemand die dit herkent? Dit heb ik anders nooit zo vroeg, dus ik heb goede hoop. Het is mijn tweede ronde. Nog even een paar dagen geduld...

@zoenova ja klopt! Ik ga alleen niet testen morgen, want ik Weet gewoon zeker dat ie komt deze dagen. Wil geen teleurstelling. 
Daarnaast voel ik me gewoon even zo klote na de babyshower van mijn beste vriendinnetje. Kan er gewoon echt van huilen, ze is in 1x zwanger en ze wilt gewoon teveel! Er zit me gewoon teveel dwars. ?

@beautygirl: zo confronterend als het in je directe omgeving wel (of heel snel) lukt ? lukt het je om er over te praten met haar? 
Ik kreeg eind oktober te horen dat mijn baby’tje niet meer leefde en datzelfde weekend vertelde hele goede vrienden dat zij ook eenbaby’tje kregen. We waren op dat moment precies even ver. Alleen zij hadden wel een kloppend hartje en wij niet meer ? elke keer dat ik ze zie steekt het ergens. Terwijl ik wel blij voor ze ben.

@kelj praten erover met haar lukt niet! Ze denkt alleen maar aan haar zelf nu ze zwanger is. Ik ben oprecht blij voor haar, maar sinds ze zwanger is draait het alleen maar om haar en wat ze koopt voor de baby. 
Wel geknuffeld met mijn lieve nichtje van 7 weken oud! Waarschijnlijk komt ze in juni een nachtje logeren. Wat ik echt super leuk vind. Kan daar al zo naar uit kijken. 
Laten we hopen dat we binnenkort allemaal goed nieuws hebben en zwanger zijn

Lastig al die verhalen. Ik ben helaas afgelopen vrijdag ongesteld geworden. Dus ik ga een nieuwe ronde in, de 6e ronde. Ik heb 'gelukkig' geen vriendinnen die op dit moment een kinderwens hebben. Wel heeft mijn vriend een kindje.
Het zien van het kindje van mijn vriend valt me op sommige momenten dan ook erg zwaar. Het is een lief kind, begrijp me niet verkeerd. Maar de confrontatie daarmee en de wetenschap dat het bij mijn vriend en zijn ex binnen 1x gelukt is  vallen me soms erg zwaar.
Ik hoop zo op een positieve test voor mij zelf maar ook alle anderen deze maand! :)

@beatutygirl ja ik snap dat je dan liever nog even wacht.. wat vervelend van je vriendin. Sommige mensen denken helaas alleen aan zichzelf :(  Ik heb ook een omgeving met alleen maar zwangere meiden of meiden met kinderen. Dat is soms ook even slikken. Ik duim dat je deze week goed nieuws hebt!!
@kelj ik zou ook samen met mijn beste vriendin zwanger zijn geweest (toevallig) maar helaas kregen wij ook een miskraam. Tis dubbel want je bent idd heus blij voor de ander maar je gunt het jezelf ook ;) 
@vino wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Baal je erg? 

De komende dagen wordt het echt spannend.. ik heb vrijdag een feestje en wil dan wel een test doen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Ik hou wel van een wijntje namelijk ;)
ik voel alleen helemaal niks (geen symptomen van iets wat op een zwangerschap kan lijken) dus ik denk dat ik ook weer naar de volgende ronde mag.. 

Oké, na een tijdje meelezen ga ik toch ook maar meeschrijven! Wat fijn dat er ondertussen weer regelmatig positieve testen voorbij komen, dat geeft moed!
Zelf ben ik in April gestopt met de pil en sinds oktober proberen we zwanger te worden. Sinds januari gebruik ik ovulatietesten. Mijn Nod is 10 maart. Vorige week soms in de ochtend wat bruin verlies gehad, maar verder voel ik helemaal niks.. 
Ik hoop echt dat wij allemaal in 2018 ook een positieve test in handen gaan houden! Een van de moeilijkste dingen in mijn leven tot nu toe, aangezien je een totaal geen grip op hebt.

Hi dames!
nog steeds raak hier.. morgen een eerste afspraak bi de verloskundige! Ben zooo benieuwd. 
Ik merk namelijk dat ik echt geen normale broeken meer aan kan.. dus we twijfelen nu of ik niet wat verder ben en tussendoor een innestelingsbloeding heb gehad? We gaan het zien?
vanavond de toekomstige opa’s en oma’s vertellen! :)
Ik dacht sat eenmaal met een test jn Mn handen ik gerust en blij zou zijn, maar ik ben continue zo ongerust.. wat als het fout gaat - dat idee.. 

Terug
Bovenaan