Wachten op NOD, wie nog meer?

Spannend beautygirl!!!!! Ik hoop zo dat jij ook een positieve  test krijgt! 
Bij mij gaat alles goed. Besef het af en toe nog niet hoor.  Heel onwerkelijk. Gister wel kleine babyslofjes gekocht en een foto gemaakt met de test. 
Verder zijn mijn borsten echt niet normaal groot aan t worden. En nog steeds zooo gespannen.  Vooral in de ochtend en avond. ? 

Waaah @Sjkn en @Fishy gefeliciteeeerd!! Super gaaf! 
@RVis Helemaal begrijpelijk dat je even offline gaat.. het is gewoon oneerlijk. Het is je echt gegund!
@Beautygirl Spannend!! Nog een paar dagen afwachten! Hoop dat je menstruatie uitblijft.
Ik ben aan het aftellen tot de termijnecho.. Nog 13 dagen. Het blijft zo spannend die beginperiode. Kan wel een beetje genieten maar ik ben blij als ik een goede termijnecho heb gehad en het wereldkundig kan maken. 

@sjkn, ga je het daarmee aan de toekomstige opa's en oma's vertellen :)?
Wij willen daar mee wachten tot we (denken we) 8 weken in verwachting zijn. Maar ooeei wat moeilijk! Mijn papa kwam gister eten en ik dacht echt; ik wil het nu vertellen hihi. 
Merk dat ik het zo onwerkelijk vind en nog elke keer op de wc denkt: geen bloed, geen bloed... Mijn man wilde het liefst gisteren nog een echo zien haha, toen ik zei dat dat pas bij 11+ weken kwam was 'ie zwaar teleurgesteld haha. 
@Rvis: ik snap je wel.. Het is je zo gegund.. Weten jullie wel waarom het niet lukt? Of is het nog niet 'zo ver'? 

@iedereen: hoe pas je je gebruikersnaam aan ipv gebruiker1234...

Ronde 2, het wachten is begonnen! Uit pure nieuwsgierigheid of ik op mijn lichaam kon vertrouwen heb ik ovulatietesten gebruikt. En wat bleek, de test vertelde hetzelfde als mijn lichaam. 

Na 2 negatieve testen ineens twee positieve ovulatie testen. Ik voelde mijn eisprong sowieso altijd al, en zie dit ook aan mijn veranderde afscheiding. Op het moment van de eisprong (12e dag van mijn cyclus) zelf had ik enorme kramp links onderin mijn buik en in mijn onderrug.   En mijn afscheiding was zo helder en glibberig als eiwit, ik kon het tussen twee vingers uiteen trekken. 

De ochtend daarna testte ik negatief. Geeft toch een goed gevoel, om te zien dat je echt een eisprong hebt, ook al voelde ik het altijd al! Mijn NOD is rond 10 maart, ik heb altijd een onregelmatige cyclus dus de voorspelling van de app komt nooit helemaal overeen met de werkelijkheid. We hebben na mijn menstruatie om de dag gemeenschap gehad en op de dag voor de ovulatie, de dag van de ovulatie en de twee dagen daarna. Sindsdien voel ik elke dag kleine steekjes links onderin mijn buik. Probeer me niet teveel op de pijntjes te focussen want het kan natuurlijk allerlei redenen hebben! 

Ik heb sindsdien erg veel last van witte afscheiding, vandaag tijdens het douchen merkte ik op dat de witte afscheiding helder witte sliertjes bevatte die je tussen je vingers uiteen kon trekken (net als tijdens de ovulatie maar dan wit). Dit heb ik nog nooit gezien, terwijl ik mijn afscheiding altijd nauwlettend in de gaten houdt, ook omdat ik gevoelig ben voor infecties. Komt iemand dit herkenbaar voor? 

En nu afwachten... 

@gebruikerheelveelgetalletjes
ik had van alles geks met mijn afscheiding.. ze zeggen sat die toe zou nemen als je zwanger bent, maar ik was / ben juist kruk droog.. (positief getest gisteren).
terwijl ik normaal echt veel afscheiding heb, gebruik ee zelfs wel eens een tampon voor.. je lijf is 1 groot raadsel en je zoekt overal wat achter he.. heel herkenbaar!

@gebruikerheelveelgetalletjes
ik had van alles geks met mijn afscheiding.. ze zeggen sat die toe zou nemen als je zwanger bent, maar ik was / ben juist kruk droog.. (positief getest gisteren).
terwijl ik normaal echt veel afscheiding heb, gebruik ee zelfs wel eens een tampon voor.. je lijf is 1 groot raadsel en je zoekt overal wat achter he.. heel herkenbaar!

Nog steeds hier niks, ik dacht dat ik zou gaan menstrueren omdat ik last van mijn buik had, heeft niet doorgezet! Mijn NOD is 5 maart dus heb geduld.
ben er ook niet enorm mee bezig dus dat scheelt ook. We wachten nog maar even af ?

Terug
Bovenaan