Wachten op NOD, wie nog meer?

Fijn om te lezen bij Fishy dat je minder last had van afscheiding, dat geeft me misschien een beetje moed. Ik heb dat nu namelijk ook (3 of 4 maart nod). Normaal gesproken zag ik altijd in mijn ondergoed duidelijk opgedroogd brokkelig slijm. Nu helemaal niks daarvan, alleen wel altijd nat bij mijn vagina. Iemand hier ervaring mee?
Nu bezig met de 5e ronde. Ik hoop zo dat het snel lukt!
Proficiat voor iedereen met een positieve test! En succes voor de andere wachtende!

Ik heb dat ook Vino en Fishy, vrij droog. Maar mijn NOD is pas donderdag, dus ik probeer zo min mogelijk naar signalen te kijken. 

Ik ben morgen 5 weken zwanger en heb juist meer last van afscheiding. Het is wat waterig en voel het soms echt lopen (klinkt natuurlijk niet heel smakelijk?) ik ga dan vaak ook zo snel mogelijk naar het toilet en denk dan..... laat het geen bloed zijn! Dit idee wordt wel steeds minder omdat ik nu een beetje begin te wennen aan dat ik gewoon meer afscheiding heb.
zo zie je maar weer. Het verschilt echt per persoon!

Hi! hier ook aan het wachten op NOD. Is morgen. Heb al een week pijn in mijn borsten, maar wil er nog niet te blij van worden. 

Ik hoop op dit forum wat ruggespraak te krijgen en te kunnen geven, met en aan gelijkgestemden. 

info: 
Vorig jaar zwanger geweest en toen miskraam (jan 2017). Helaas toen na weken wachten en pillen geen complete miskraam en alsnog een curretage moeten ondergaan. 
Ik was een van de gelukkigen die hieraan een verkleving overhield, en werd daarom in heel 2017 maar niet zwanger. 
November 2017 operatie gehad om dit op te heffen, en in jan 2018 de check dat alles goed was. Ik mocht het weer gaan proberen! 
Dus voelt als een nieuwe '1e ronde' , terwijl ik al sinds november 2016 bezig ben. 

Oh ja: ik doe het alleen, met een donor. 

@Fishy Klopt, je zoekt inderdaad overal wat achter, probeer er niet teveel mee bezig te zijn! Gefeliciteerd met je positieve test? 
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn gebruikersnaam aanpas?

@wensmama: heftig verhaal, in je eentje door een miskraam heen en dan ook nog eens met verklevingen ? morgen is je NOD? Spannend, ga je meteen testen?

Hier nog iemand op het wachtbankje.. nod tussen a.s. woensdag en vrijdag. Ik heb hele onregelmatige cyclussen (26-45 dagen) dis het blijft altijd gokken. En iedere maand spannend. Ik lees al een tijdje mee maar durfde niks te plaatsen. Nu toch maar gedaan hihi
Voor ons ronde 9 nu (miskraam gehad in aug 17)
@wensmama jeetje wat heftig. Hier nog iemand met een lang traject na de miskraam maar niet zo lang als jij. Hopen dat het snel raak mag zijn!
@beautygirl jouw nod was maandag toch? Spannend!

Terug
Bovenaan