Wachten op NOD, wie nog meer?

Vanochtend is toch plots mijn menstruatie begonnen! Normaal heb ik altijd ca vijf dagen van tevoren last van donker bruin verlies en breekt de menstruatie daarna pas echt door. Toch wel een beetje teleurstellend juist omdat we voor, op en na de eisprong intiem zijn geweest. Je denkt dat bijna dat het niet kan missen, maar dus toch... op naar ronde drie! 

Hey meiden, ik kom even langs om te kijken hoe het hier gaat.
Wat is er veel gebeurd in de afgelopen tijd.
Ook weer wat positieve testen, leuk hoor.
Zo te lezen komt er weer een hele spannende tijd aan voor een aantal van jullie.

En beauty, ik ga onwijs voor je duimen vrijdag, zo onwijs spannend.
Ik hoop echt op een dikke streep!!!

Liefs Em

@ Sophie wat balen :( zeker als je het gevoel had dat je genoeg geklust had... 
@ beautygirl, ik ga denk ik ook vrijdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, spannend!
@fishy oeh weer wachten.. mja voor een goed doel! Leuk dat je familie zo enthousiast was!
@wendyjason   ik weet niet of 1 dag echt verschil maakt... ik heb een mk gehad en toen ik toen testte, was de test na 4 dagen overtijd ook nog negatief. ik heb toen een week gewacht en daarna ineens knal positief. 

Hoi dames! Even een vraag, heb vanochtend een early test gedaan (ondanks mijn gezonde verstand ?) en nu ben ik in de war.. Ik zie een streepje maar ook weer niet... noem het een schaduwstreep! Heeft iemand dit wel eens gehad? Wil wel een foto uploaden maar weet niet hoe dit moet?! (Zou vrijdag of zaterdag mijn NOD moeten krijgen)

Hoi allemaal,
ik heb ook even een vraag. Maandag 12 zou mijn nod dag worden maar ik wil liever op zondag testen zodat ik dan daarna niet direct aan het werk moet. Heeft iemand ervaringen met de action 4days early? En zou ik wel of niet testen.. mijn schoonmoeder zegt je maakt jezelf alleen maar gek, je moet gewoon je ongesteldheid afwachten.. echt advies waar je niet op zit te wachten haha al is het goed bedoeld.

Terug
Bovenaan