Wachten op NOD, wie nog meer?

@ Tesh lastig he.. ik zou Het liefst elke dag testen haha.
@Sophie, dat klinkt wel een beetje als een stolsel.. Nouja zolang je niet menstrueert lijkt me dat nog geen probleem toch! 

@sophie na mijn mk is iedere ongesteldheid bij mij anders. De ene keer helderrood en dagenlang en soms maar 1,5 dag bruin met stolsels.. ik heb alles zo ongeveer wel gehad dus ik schrik niet zo snel meer haha
maar als je het niet vertrouwd gewoon even de huisarts bellen misschien? Die kan je misschien gerust stellen?
@wendyjason Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even de huisarts bellen. Of even afwachten of het echt doorzet? 
@loesz bij mijn eerste zwangerschap (die een mk werd helaas) had ik ook een heeeel licht streepje. Mn vriend zei nog; ah joh dass niks. Nou een week later nog geen ongesteldheid en een knalstreep.. ik zou het gewoon na een paar dagen nog een keer doen en als ie dan donkerder is dan weet je genoeg toch! Ik hoop het voor je :) 
@kelj ik snap dat je de zenuwen krijgt nu! Spannend, ik duim voor je. 

@sammm ik weet het nog niet zeker. Misschien wacht ik af tot zaterdag. Maar misschien ook niet.
eerst even morgen afwachten of mijn lichaam me toch niet voor de gek houdt!

@Sophie ik zou denk ik ook even de huisarts of verloskundige bellen, die kunnen altijd goed advies geven! Heb het ook een keer gehad, vond het ook beetje eng idee. Heel gek maar voelde hem toen ook met een steek en een 'plop '  eruit komen (Sorry voor de verwoording). Was inderdaad een stolsel.
@zoenova hij is zo licht dat ik hem niet eens op de foto krijg.. Zou het kunnen..?
@kelj spannend zeg! Houd je ons op de hoogte?! Ik kan heel goed begrijpen als je eerder test ?

@junibaby wat een schat ben je! Spannend. Soms ga ik twijfelen of ik wel echt menstruatie heb gehad vorige cylcus. Heb laatst ook enorm overgegeven in het begin van deze cylcus. Ik had natuurlijk toen wel echt symptomen maar uiteindelijk natuurlijk niet meer getest na bloedverlies. 
Inmiddels cyclus dag 37

@zoenova wanneer was jou NOD? En hoeveelste cyclus dag zit je inmiddels? Spannende dagen voor ons

@beautygirl ja je gaat overal aan twijfelen op een gegeven moment.. wat een spanning. Ik heb vandaag dag 40. Maar ik heb een enorm onregelmatige cyclus (tussen 26 en 46 dagen) dus ik tel altijd 15 dagen na mn ovulatie om mn nod uit te rekenen. Dat is natuurlijk een twijfelgeval maar ik kan niet anders helaas met die onregelmatigheid..
ik denk dat mn NOD morgen is. Ik heb za avond een feestje en ik wil daarvoor dan testen om te weten of ik een wijntje kan drinken. Idd spannend voor ons dus! 
@loesz het kan zeker. Gewoon nog 1 doen van de week als je nog niet ongesteld bent geworden. Geen bloed = goed zeggen ze toch ;) 
@kelj spannend! Snap dat je iets langer wacht voor de zekerheid. 

Terug
Bovenaan