Wachten op NOD, wie nog meer?

@tesH  ik vind momenteel je schoonmoeders advies aardig goed, ook al weet ik dst je dat niet wil horen nu. ik maak mezelf nu inderdaad alleen maar gek met die onzekerheid. Als ie negatief is zegt het nog niks, ik zou wachten ? maar dat zeg ik nu uit mijn huidige gefrustreerde toestand..

@sammm @zoenova Inderdaad! Je denkt bijna dat het dan wel raak moet zijn. Ik vloei meestal op de eerste dag van de menstruatie erg veel maar nu niet. En verloor bij het plassen een propje, dat leek op een gedroogde pruim van wel zeker 3 cm lang! Dat propje was donkerbruin en niet vloeibaar. Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Wat zou dat toch kunnen zijn? 

Een soort dikke opgedroogde vlies leek het wel! Mijn ‘menstruatie’ is niet helderrood maar donkerbruin. Oh wat erg die verwarring! Teleurstellend maar geeft je anderzijds ook nog hoop, want het zou misschien ook bruinverlies kunnen zijn door de innesteling? Maar als ik die prop/vlies dan zie... ik weet het niet! Afwachten! 

@loesz een streepje is een streepje toch? Ik zou hem over enkele dagen herhalen, dan is het de bedoeling dat hij duidelijker wordt.
@Tesh geen ervaring met die test, maar ik zou echt wachten tot je NOD. Het zegt helemaal niks als die test nu negatief zou zijn en toch ben je teleurgesteld waarschijnlijk..
@Sophie goh, ik weet ook niet wat dat propje zou kunnen zijn. Zag het er uit als een stolsel? Zolang je nog niet een echte menstruatie hebt zou het inderdaad zomaar een innestelingsbloeding kunnen zijn. 

@sammm, het leek op een heel donkerbruin stuk gelatine ofzo. Sorry voor het onsmakelijke verhaal. Het zou misschien een stolsel kunnen zijn ja? Ik heb nog nooit last gehad van stolsels. Het was echt een afzonderlijke prop/vlies, verder niet gevloeid. 

Sophie ik heb ook het zelfde gehad na mn eisprong. En ook witte vlokken. Weet ook niet goed of t n innesteling was of niet. Heb ik bij de eerste niet gehad. Maar ik had afgelopen zondag mn nod. Heb 2 testen gedaan maar beide negatief.

@loesz en @sammm, jullie hebben idd gelijk. Denk dat ik toch maar verstandig ga wachten tot dinsdag met een test. 
@loesz een streepje is een streepje zeggen ze toch! Over een paar dagen gewoon weer testen. Dan zou het duidelijker moeten zijn!
@sophiebrandt misschien kan je een deskundige bellen? Ik heb er iig nog nooit van gehoord. Hopen dat het een goed teken is!

@wendyjason bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas een week na mijn NOD positief. 
Morgen is mijn NOD. Meestal heb ik al wat lichtbruin verlies, daarvan is deze keer nog geen sprake. Voel me de afgelopen drie dagen steeds heel licht misselijk, eten of niet eten, het helpt niet. Het blijft de hele dag een beetje hangen, soms wat sterker.
ik maak mezelf gek!

Terug
Bovenaan