Wachten op NOD, wie nog meer?

Wauw van harte gefeliciteeeeerd, wat een geluksgevoel zal je hebben! Proberen om lekker te gaan genieten nu!
De dromen stoppen niet en ook heb ik al sinds 2 weken last van veel maagzuur en een brandende keel. Heb contact met de huisarts gehad en voordat we hier verder naar kijken wachten we maandag even af (nod).
Zijn er meerdere meiden hier met rommelende darmen en winderigheid? Hier al 3 avonden achter elkaar namelijk..

Goedemorgen dames,
ik zal me even voorstellen ben priscilla 29jr en moeder van een meisje 3jr. de wens voor een 2e is heel groot. na de zomer weer begonnen met menopur en pregnyl (ik heb pcos) nu is a.s maandag mij nod....al sinds afgelopen zondag gevoelige/zere borsten moe en met vlagen misselijk en steken in me onderbuik...van morgen een test gedaan maar helaas bleef deze omowit:( iemand hier ervaring mee? wachten duurt zo lang he.
groetjes priscilla

Dns! Balen voor je.....
Nienke, gefeliciteerd!
Hier sinds vandaag niet meer ongesteld, 3e dag clomid. Voel me weer lekker opgeblazen.. Nog even geduld tot we weer aan de slag mogen dus.. 

Gefeliciteerd Nienke ? Ik wens je een mooie en gezonde zwangerschap toe.
ik sta weer achter in de rij ?, hoop dat mijn menstruatie snel voorbij is. Ik vond het wel vreemd deze keer, heb totaal geen ongi klachten gehad, de eerste dag was alleen maar roze dus had nog iets van misschiennis het wat anders maar goed ben toch wel echt ongesteld al een paar dagen, minder heftig alleen.
nou dames de spannende weken komen er binnekort weer aan voor de meeste, hoop deze maand veel positieve berichten te lezen ?

Gefeliciteerd Nienke!!  Hoi, ik heb me sinds gister hier aangemeld en jeetje wat een gezelligheid hier :) Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn maar ach, jullie zijn er ook al achter dat dat best moeilijk is he haha. Ik verwacht volgende week zondag of de maandag er op bij nod.

Terug
Bovenaan