Wachten op NOD, wie nog meer?

Gefeliciteerd Nienke ! Wat leuk!!! Ik lees dat er veel vrouwen op het wachtbankje zitten. Ik heb volgende week donderdag nod ben heel benieuwd met de nieuwe medicijnen ! Wie zitten er nog meer te wachten volgende week op nod? 

Heb even zo'n online berekening gedaan. Laatste 2x een cyclus van 26 dagen daarvan uitgaande zou mijn piek morgen moeten zijn. En is mijn NOD 4 nov. Vandaag 4e dag van ovu testen en de streep begint nu echt goed te komen.
Wie zn nod zit nog meer rond 4 nov 

Mijn huisarts zei dat het slechts een aanduiding was’ gemiddeld 14 dagen voor NOD. Maanden lang de app datum gevolgd’ zou nu de 23ste moeten zijn. Aangezien de huisarts zei dat het bij elke vrou verschilt’ hebben wij vanaf de dag dat de maandstonden weer klaar was om de dag geklust en elke dag een ovulatietest gedaan’ maar mijn ei was vorige week al geweest. Dus ik ben benieuwd hoe dit uitpakt’ wordt ook de 1ste maand dat we het zo proberen. 

Mijn cyclus is trouwens 29 dagen en mijn NOD verwacht ik op 6 Nov. (Hopelijk blijft het weg) maar we gaan wel aardig tegelijk.                      .

Ik wacht momenteel ook op mijn nod. Gisteren bloed laten prikken en mijn progesteron waarde was goed dus dat betekent in ieder geval een goede eisprong. Dat wachten duurt allemaal zo lang. Iedereen probeer er niet mee bezig te zijn maar denk dat je dan onbewust altijd bent. 

Na 3 dagen overtijd toch ongesteld geworden. Hopelijk volgende maand meer geluk. 
Vanaf hoeveel dagen beginnen jullie met de ovulatietesten?
Ik wil ze deze maand voor het eerst gaan gebruiken.

Balen lin, ik begin meestal 7 dagen nadat mijn menstruatie afgelopen is maar ik zie het ook aan mijn bm slijm die dan verandert. Ik voel de eisprong duidelijk en heb de ovu testen eigenlijk gedaan om zeker etvan te zijn dat het daadwerkelijk de eisprong is die ik voel

Terug
Bovenaan