Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi dames, nog steeds geen teken van menstruatie maar helaas was de test vanmiddag negatief :(.
Wat goed dat je zelf aan de gang mag Renate, ene kant wel jammer dat je dan niet precies weet wanneer je eisprong is maar ook niet steeds een hele tour naar het ziekenhuis.

Hallo Dames!
Fijn om jullie verhalen te lezen. Je loopt er anders ook maar zo alleen mee rond.
Ik heb in september een miskraam gehad na 9 weken. We hebben niet speciaal geprobeerd deze maand gelijk. Nu ik zit te wachten op mijn ongesteldheid, begint het toch te kriebelen. Buiten dat, steekt die sterke geur weer de kop op en die helse vermoeidheid...Zou het dan toch raak zijn? Of zijn het nog de 'naweeen' van vorige keer? Toch maar afwachten...
Ik duim voor jullie!

Ik moest even bijlezen was weekend afwezig.
Renate jammer dat je helaas ook naar de volgende ronde gaat.
Ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten had een licht streepje dus zit er wel aan te komen. 

Dns spannend nog ff. 

Sinds vanavond rommelt mn linkereierstok dus deze keer is links aan de beurt. Volgengs de berekening op internet. Zou de 21 ste mn piek moeten zijn. En is 5 nov mn NOD

Hi dames, Vandaag 1 dag overtijd. Ik heb geen symptomen. Alleen wat druk in mijn onderbuik en mijn darmen voel ik rommelen. Ik kom net terug van vakantie dus anders gegeten. 

Ik wil heel graag zwanger worden. Afgelopen jaar heb ik een longinfarct gehad. Er is bij mij een Stollingsafwijking ontdekt. Ik moet nu dus elke dag een injectie met bloedverdunners. 

Als ik eenmaal moeder ben geworden mag ik weer over op tabletten. Het lastige is dat ik mij er niet op wil focussen om zwanger te raken maar tegelijkertijd moet ik elke dat een pijnlijke spuit... snap je de struggels? 

Maar goed, 1 dag over tijd nu. Ik wil nog even een paar dagen wachten, ben zo bang voor de teleurstelling. 

Liefs, Nienke

Helaas ongesteld geworden na een cyclus van 5 weken... best wel frustrerend want normaal heb ik nette cyclus van 4 weken op de dag af. 
Weer fris een nieuwe ronde in dan maar... 
Hoe gaat het verder allemaal met jullie? 
Nienke, wat spannend, ik hoop voor je dat je snel in verwachting bent. Mag je nu die tabletten niet nemen ivm je kinderwens? 

He Marlon,
Ja, de tabletten gaan door de placenta heen en zorgt voor ongelukkige kindjes. De injecties zijn veilig. Gelukkig dat ze daar nu zo goed onderzoek in hebben kunnen doen. :)

Liefs!

Goedemiddag dames, wat een gezellig clubje hebben jullie al opgebouwd hihi. Ik kom er graag bij! Wat een verhalen van jullie, zo zie je maar dat het alles behalve makkelijk is om zwanger te raken. 
Ik zit inmiddels 6 dagen voor mijn nod in de 2e ronde. Heb hele maffe symptomen waardoor je bijna denkt zwanger te zijn. Zo heb ik al 2 x de dood van mijn opa herbeleefd en nog een vreemde droom gehad. Gisteren dacht ik de innesteling gevoeld te hebben, wat lichte steekjes en mijn eten kwam telkens wat omhoog! Heb al vanaf de eisprong last van mijn rug, normaal stopt dit wel eerder, en nog veel meer gekke klachten hihi. Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken door van alles op te zoeken!

Terug
Bovenaan