Wachten op NOD, wie nog meer?

Kiki jij bent kiek van het andere forum gesprek met je borrelende buik, ik heb het nu pas in de gaten ??? . Erg leuk dat het bij jou dus een goed teken was?

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum, leuk om alle verhalen van iedereen te lezen! Ik ben in mei gestopt met de pil en was bij de 2e ronde raak toen. Is helaas een miskraam geworden eins juli. Sindsdien weer 2 keer ongesteld geweest en nu 8 dagen voor NOD. Afgelopen 1,5 dag licht bloedverlies gehad en nu weer gestopt. 
Ik hoop op innesteling! (Had ik bij vorige zwangerschap ook), maar moet dus nog even geduldig afwachten!

Vandaag is mijn nod
Heel spannend momenteel, begon afgelopen week toch wel wat dingen op te merken waar ik normaal geen last van heb.
Zijn er dames die wat last van brandend maagzuur kregen? 
Ik kreeg daar afgelopen week ineens last van terwijl ik dit pas een keer eerder heb gehad enkele jaren geleden na een operatie..

Spannend hoor ga je ook vandaag testen ? 

Ik heb een slechte nacht gehad het rommelt flink in mn baarmoeder flinke steken. Nu nog steeds.eisprong is flink bezig. Misselijk hoofdpijn. Lang leve de hormonen die door je lijf gieren. 

Hallo allemaal,
ook ik voeg me graag toe aan deze groep.
kiki van harte gefeliciteerd! 
Vandaag officieel 1 dag overtijd.. dit was onze 2e ronde na het stoppen met de pil. 1e ronde kwam de menstruatie netjes na 29 dagen. Zouden jullie nu al testen of is dat te vroeg en is het beter om nog een aantal dagen te wachten?
Xx

Terug
Bovenaan