Wachten op NOD, wie nog meer?

@rvis hier alles goed! Ik wacht nog steeds op mijn eisprong en doe elke dag een cb test sinds vorige week dinsdag. 
Dag 19 inmiddels! Pff
Ik ben naast foliumzuur tarwekiemolie gaan slikken, 1 tot mijn eisprong en daarna 2 tot menstruatie. En ik slik extra multivitamine. Gewoon om zeker te weten dat ik alle vitamines genoeg binne krijg. 
Van het weekend toevallig met mijn vriend een goed gesprek gehad. Als ik in december nog niet zwanger ben gaan we in januari naar de huisarts. Dan ben ik langer dan een jaar bezig en 1 1/2jaar gestopt met de pil. 
Hopelijk mag je snel weer beginnen met clomid! Had je dat al eerder geslikt? 

Met mij gaat het opzich wel goed. Ik heb besloten om deze keer geen ovulatietesten te doen en alleen seks te hebben wanneer we zin hebben. Nergens druk om maken deze maand en we zien wel hoe het uitpakt :)
@rvis ik hoop dat alles mooi schoon is en je weer snel aan de slag kan! 

Tegenvaller! Mijn hcg waarde is niet genoeg gedaald. Morgen heb ik een echo. Zal dan wel horen hoe en wat. Baal ervan! Had gehoopt dat het bijna weg was..
Ja beautygirl, ik slik al een jaar clomid. Jij alweer op dag 19, hoop dat je snel een mooie eisprong hebt! Tarwekiemolie wel eens van gehoord, maar waar is het precies goed voor? 
Goed dat je dat kan Laindey! Hopelijk pakt dat goed uit! Succes!! 

@rvis oh wat stom! Het zit je ook niet mee. ?
tarwekiemolie zorgt voor vitamine E en zorgt voor een goede innesteling. (Dikker slijm waar die zich beter in kan nestelen) 
mij lees het boek Innesteling en daar wordt in gezegd dat vitamines erg belangrijk zijn.

Nee, het zit niet echt mee. Maar het zit ons allemaal niet mee! Daarom is het lekker om af en toe even hier te komen klagen! Helpt een beetje?. 
Maar in mijn foliumzuur tabletjes zitten ook een hoop andere vitamines. Is dat niet voldoende? Welke foliumzuur tabletten slik jij? Ik heb de prenatal vitamins van Solgar.

Terug
Bovenaan