Wachten op NOD, wie nog meer?

We willen de volgende ronde nog afwachten en kijken wat er dan gebeurd en daarna idd maar afspraak maken bij gynaecoloog ofzo.
Ik heb liever gewoon dat ik dan ongesteld word en niet steeds positief test en t dan weer fout gaat want dat komt echt zoveel harder aan. 

Hoi 
ik hoop dat ik mee kan praten met jullie ?  Ik heb zelf 23 april een miskraam gehad met 10 wkn zwangerschap ... op 29 mei met spoed gecuretteerd omdat ik maar bleef vloeien , na 5 weken weer menstruatie en op 19 juli een duidelijke ovulatie gehad . Geklust die avond nu wachten op mijn NOD , die moet donderdag zijn , ik voel me wel zwanger maar heb net test gedaan en is echt heeeel negatief ... pff je wilt ook zo graag dat blije gevoel van een positieve test weer voelen .... zo raar dat je je zwanger voelt en dat je lichaam je in de maling neemt 

Hi meiden,
Ik kwam weer eens kijken (tijd niets gepost) en toen zag ik eerst twee hele leuke verhalen en daarna verdrietige :-(
@ Laindey & Rvis wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte!
@ Beautygirl, wat balen dat het nog niet gelukt is. Ik vind je echt een bikkel dat je zo strijdvaardig bent! 
Ik ben zelf inmiddels 14 weken zwanger. Ik was helemaal panisch de eerste weken omdat ik ook eerste keer een miskraam heb gehad maar inmiddels heb ik er (na 3 goeie echo's) vertrouwen in dat het goed gaat komen. Vind het wel een beetje dubbel om nu te vertellen aan jullie maar wilde toch ook even zeggen; houdt hoop! Bij mij is het na een lange tijd gelukkig ook gelukt :)
En ik duim elke keer mee voor jullie! 
Dikke kus,
Zoe Nova

@ZoeNova wat lief dat je nog steeds komt kijken. Ik heb nog steeds gene geluk. Er is elke maand weer een grote teleurstelling hier hoor. Maar 1 dag even niet zo vrolijk, daarna weer 100% ervoor gaan. Maar dit ga ik geen jaren volhouden. Laten we hopen dat ik in 2018 nog goed nieuws aan jullie mag geven.

@ beautygirl, heel begrijpelijk... je wil het zo graag & dan is het zo lang wachten allemaal... ik duim idd ook voor goed nieuws in 2018!
Ik blijf mee lezen hoor meiden, heel veel sterkte laindey & rvis. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven & veel steun hebben aan jullie partners (K)

Hoi dames,

Hoe is het met jullie? Beautygirl, hoe is het met jou?? 
Ik ben vandaag geweest prikken om HCG waarde te bepalen.. Woensdag echo om te kijken of alles goed weg is/gaat. Hoop zo dat ik snel weer mag beginnen met clomid! ? 

Benieuwd hoe het met jullie is!

X Renate 

Ik hou het deze keer even voor gezien met ovulatie testen en temperaturen. 
Mijn vriend is er de hele week niet en helaas is mijn vruchtbare periode net deze week. 
We hebben gisteren nog even geklust. Je weet maar nooit?
Volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Verwacht rond de 25ste mij nod. Succes iedereen en gefeliciteerd? als je zwanger bent. 
En sorry voor degene die een miskraam hebben gehad ?

Terug
Bovenaan