Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik vind het oprecht zo erg voor je.. hoop dat je het snel een plekje kunt geven maar geef het ook echt de tijd om te verwerken. Hoe klein het nog is zo groots is de liefde ervoor al.. 
Heel veel sterkte x

@Rvis NEE! Dat meen je niet. Dat vind ik zo stom en niet leuk voor je. Hoeveel weken was je zwanger? 
Ik voelde even het verdriet die je heb toen ik je berichtje las. 
Zo stom! Je gunt het niemand, zeker jou niet!

Och ik heb gisteren volgens mij echt de hele dag gehuid. Ik vind het vreselijk! Ik was zó happy! Hoe kunnen "ze" me dat nu afnemen.. Ik weet dat het gewoon geen goede celdeling is blabla.. beter uiteindelijk.. en fijne is dat ik nu iig weet dat het kan.. Pff! Ik haat het! Ben zo boos en verdrietig tegelijk. Ik begrijp maar niet waarom ik eerst dit allemaal moet mee maken voordat het gewoon goed is. Ik weet heus wel dat ik niet de enige ben die dit meemaakt.. integendeel, je leest het hier zowat elke maand wel een keer! Maar pas als je het meemaakt.. Voel je de emotionele pijn. Het gevoel dat ik weer opnieuw moet beginnen met die hele shit. Maandag weer voor n echo en bloed prikken moet.. Om dan weer helemaal opnieuw te zien dat er "niks" meer is in mijn baarmoeder.. Zie er tegenop. Ik wil het gewoon afsluiten. En dat mn boobs ophouden met doen alsof ze zwanger zijn. Ik kom wel af en toe langs om te lezen.. Heb ook geen idee wanneer ik weer verder mag met clomid.. Zal ik morgen wel horen. 
Sorry voor mijn boosheid in dit bericht,maar ik moet het ergens van me afschrijven...

Oh nee Rvis :( Pff stomme lichamen ook altijd. 
Ik heb ook een wéér een miskraam gehad. 3 dagen positief getest vorige week, testen werden donkerder en de 4e test was wit. Nog geen 10min na die test begon ik te bloeden.. 3x op rij dat het fout gaat. Dit doet zoveel pijn en het vertrouwen in mijn lichaam verdwijnt. 

Oh jeetje wat heftig Laindey! Alweer!! Wat moet dat een vreselijk gevoel zijn... Ik leef met je mee. Word het niet tijd dat ze jou even onderzoeken of er een oorzaak voor is? Lijkt me enorm frustrerend! Heel veel sterkte meid! ?

Nee, laindey! Wat stom. In dit topic geen goed nieuws deze maand. 
Hier inmiddels alweer begonnen vandaag met cb ovulatie testen. Ik word er een beetje moedeloos van, maar alles voor een goed doel. Zal het in 2018 nog lukken gaat er wel eens door me heen? Het jaar is zo voorbij, en maar 1 eisprong in de maand of een veel te lange cyclus waardoor je nog minder kans heb. 

Terug
Bovenaan