Wachten op NOD, wie nog meer?

Fijn beautygirl! Eindelijk je eisprong! Ik zou evengoed even bij je huisarts aankloppen ivm je lange cyclussen. Dit is niet zoals het hoort. Ik had ook hele lange cyclussen en bleek pcos te hebben toen. Ik wil je niet bang maken, maar ik zou het zeker even laten controleren!
Laindey, hoop voor jou op een innesteling! 4 dagen voor je NOD is dat goed mogelijk. Succes met afwachten! 
Ik heb deze week ineens n menstruatie van 3 dagen gehad. 3 weken na mijn miskraam waarin ik 12 dagen gevloeid had, 8 dagen niet, 3 dagen wel.. en nu is het weer gestopt. Helaas moet ik nog even geduld hebben mijn HCG waarde was zaterdag nog 29. Dus moet vrijdag weer bloed prikken om te zien of het dan laag genoeg is. Vervolgens weer een afspraak maken voor een echo, als het laag genoeg is.. En daarna eindelijk weer starten met clomid! Wachten duurt lang......... 

Oh pff Rvis, dat is nog wel flink hoog ja. Hopelijk is je lijf snel weer op de rit en in ritme zodat je weer een nieuwe ronde in kunt. Hoe voel je je verder nu...? 
(Ik heb e.e.a meegelezen afgelopen maanden, zo heftig voor je) 

@Rvis ben ik ook nog van plan. Maar in de volgende cylcus. Hopelijk heb ik die niet. 
Heb sinds vanmiddag mijn eisprong gevoeld en inmiddels nog steeds bezig. We gaan het straks nog even gezellig maken. Dan heb ik de 2 vruchtbaarste dagen goed benut! ??
Ik slik trouwens wel sinds dag 12 van mijn cylcus extra vitamines en tarwekiemolie. Dus wie weer helpt het! 

@Rvis het zit je ook allemaal niet mee hé. Ik hoop dat je hcg genoeg gezakt is vrijdag. Wachten is idd heel vervelend. 
@beautygirl wat voor vitamines slik je allemaal? En is tarwekiemolie wel goed om te gebruiken? Lees daar echt afwisselende dingen over. 
Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Had gisteren en vanochtend weer wat rozige bloed met afvegen. Kan toch niet dat dat nog steeds van een innesteling zou zijn? Ik had eigenlijk best een goed gevoel deze maand maar door dat roze bloedachtige afscheiding is dat goede gevoel helemaal weg. 

Ook is lees graag mee..
Wij zitten nu in ronde 3.
19 aug eisprong gehad en beetje roze slijm/bloedverlies die ene dag. Vandaag 22 aug weer beetje roze slijm met afvegen. 1 sep NOD. 
Vindt het allemaal maar spannend en wordt erg onzeker van t bloedverlies.  Het is geen contact bloeding iig. Maar wat dan wel....
Verder hele zere tepels en menstruatie achtige krampen.. 
We blijven maar wachten en hoop houden.. 

Pff ik ben net ongesteld geworden :( Altijd weer zo'n tegenslag. Op naar de volgende ronde! 
Rvis, jij hebt vandaag weer controle toch? Ben wel benieuwd hoe 't met je is!
Beautygirl, jij je vruchtbare dagen goed benut? ;) 

@laindey oh wat balen! Hopelijk ben je weer snel zwanger. Heb je een beetje een oké cyclus?
Mijn vruchtbare dagen zijn goed gebruikt! Zondag een smiley, en het gezellig gemaakt op zondag en maandag. Nu is het wachten tot mijn NOD maar ik heb tot nu toe veel afleiding dus ben er totaal niet mee bezig. 

Terug
Bovenaan