Wachten op NOD, wie nog meer?

Hè beautygirl, wat balen! Wel heel goed dat je een afspraak gemaakt hebt. Ik zal aan je denken en voor je duimen. Snap je teleurstelling zo goed! Knuffel!
Ik betrap mezelf erop dat ik ook met ups en downs niet elke keer helemaal lekker in mijn vel zit. Tis toch allemaal een heel gedoe vind ik. En nu staat n goede vriendin van mij op t punt te bevallen. (Bijna uitgeteld) zij was na 2x proberen zwanger.. En natuurlijk vind ik dat fijn voor haar, maar af en toe maakt het mij een beetje gefrustreerd. 

Tsja.. vrijdag weer bloed prikken? 

Goedemorgen, ik lees weer een keer mee en zie dat er weer veel gebeurd is de afgelopen tijd! Verschrikkelijk als je zo lang moet wachten allemaal! 
Hou moed allemaal en zet hem op!! 

Hoi, ik weet niet of ik aan mag sluiten maar ik wacht ook op mijn NOD. Deze is waarschijnlijk 12 september, op de verjaardag van mijn vriend.
Om even in het kort uit te leggen: ik ben sinds mei gestopt met de pil om die hormonen uit mijn lijf te krijgen. Mijn vriend wil wel kinderen maar niet nu maar hij is er ergens wel mee bezig merk ik. Ik had dus geopperd: dan maar zonder condoom en we zien wel wat er gebeurd.

Vorige week woensdag de 29e denk ik dat ik mijn eisprong heb gehad sochtends. Ik had hele plaatselijke steken en krampen rechts, en deze waren na een uur of 2 weg. De dag erna, donderdag, heb ik savonds onveilig gevreeën met mijn vriend (hij wilde het zelf *doorbraak!*) en ook "happy end" zonder condoom. Nu hoor ik van anderen dat ik toch zwanger zou kunnen raken..
Afgelopen maandag Had ik opeens lichte krampjes sochtends, eerder vervelend dan pijnlijk en erg gevoelige tepels. Mijn tepels zijn nu minder gevoelig maar de krampjes blijven aanhouden. Daarnaast voel ik me ook enorm opgeblazen!
Ik ben dus erg nieuwsgierig of een test iets uit zou wijzen. Ik wil me er niet teveel op vastpinnen want het is meteen de 1e keer zo. Maar ben stiekem ook bang voor een teleurstelling want ook al was het zo dat het niet meteen zou gebeuren, het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn verblijdt me meer dan ik had gedacht.. en dat maakt me stiekem bang en onzeker.
Groetjes Peanuth

Hi Peanuth,
Ik heb/had vergelijkende klachten als jij. Ik heb er alleen ook nog veel vermoeidheid bij. Mijn NOD is 8 sep... Dus dan weet ik hopelijk meer.

Kan alleen maar afwachten. 

Hey dames!
ik heb een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen!
mijn menstruatie is altijd heel onregelmatig geweest. (Soms maanden niet, soms weken achter elkaar)
laatste keer dat ik ongesteld ben geweest is in juni geweest!
nou dacht ik vorige week dat ik ongesteld moest worden maar deze “ongesteldheid” heb ik nog niet eerder mee gemaakt!
de eerste dag was een paar druppels licht bloed. Toen 1 dag niks en toen 3 dagen weer een paar druppels. (Eerste 2 dagen licht bloed en derde dag bruin bloed) de laatste dag was maandag- is nu donderdag.zou dit een innestelingbloeding kunnen zijn geweest?ik heb wel al 2 testen gedaan maar allebei negatief!
verder lijk ik wel symptomen te hebben van zwangerschap ( moe, misselijk, last van onderrug en harde, opgezette buik, emotioneel etc etc)
nou lees ik overal dat je kan testen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Maar nu heb ik dus geen idee wanneer mijn NOD is en wanneer ik positief zou kunnen testen!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
xoxo

Hi Witteroos,
Ik zou een paar dagen wachten en dan opnieuw testen als deze weer negatief is contact op nemen met de huisarts als je de klachten nog hebt. Misschien kunnen ze dan een bloed test bij je afnemen om te kijken of je zwanger bent. 

bedankt voor je reactie @kelltessa!
mijn vriend en ik hopen zooo op een positieve test!
maar vinden het beide lastig omdat we niet weten wanneer we positief zouden kunnen testen!
zouden we nog een week moeten wachten denk je? langer? korter?
in ieder geval bedankt!
xxx

Terug
Bovenaan