Wachten op NOD, wie nog meer?

@beautygirl fijn hé als je er niet zoveel mee bezig bent! Ik heb afgelopen maand ook echt veel minder stress gehad. Wanneer is je NOD? 
Mn laatste cyclus was 29 dagen dus best prima. Mijn langste was geloof ik 34 of 35 dagen, maar is maar 1x voorgekomen. Zit meestal tussen de 28 en 31 dagen :) 

@laindey begin september. Heb het niet exact uitgerekend maar ergens tussen 3 en 4 september. Ik ga sowieso pas testen ergens na 5 september als ik niet menstrueer.

Hi dames, 
Even niet hier aanwezig geweest. Laindey balen dat je menstruatie is gekomen! Op naar weer n ronde! En beautygirl, jij bijna je nod! Spannend. Hoe voel je je? 
Ik zit nog steeds in wachtmodus.. laatste x bloed prikken had ik nog 9,4 HCG. En nu moest ik ineens 2 weken wachten voor ik weer mocht prikken? Heel vaag. Zelf denk ik dat ze willen kijken of ik deze cyclus mss uit mezelf een eisprong heb en een menstruatie krijg... Dus wacht t maar even af. Was er even helemaal klaar mee de afgelopen tijd. Ik had er even totaal geen zin meer in, geen zin in seks ook. Maar gisteren hebben we toevallig spontaan (eindelijk) weer seks gehad.. En mocht ik uit mezelf per ongeluk toch een goede cyclus hebben zou ik nu ongeveer rond mijn vruchtbare dagen zitten. Dus wie weet pakt dit toevallig goed uit. Ik hoop nergens meer op, maargoed. Wacht het maar af. 

X Renate

@rvis welkom terug! 
Hier vandaag NOD en bij geen menstruatie ga ik morgen testen. Ik heb vrijdag mijn innesteling gevoeld van de middag tot ergens in de avond. Sinds zaterdag mini beetje oud bloed. 
Geen menstruatie te bekennen! Ik merk dat ik met wakker worden licht misselijk ben en einde van de dag moe. Zaterdag en gisteren zelf even geslapen. 
Het kan nog wel eens zijn dat ik zwanger ben maar misschien dat mijn menstruatie ook nog doorbreekt. 

@rvis wat blijft hcg lang in het lichaam. Hopelijk ben je door de spontane seks gewoon zwanger straks. Heb je zelf het idee dat je een eisprong gehad heb? 

Oke spannend dus! Duim voor je! 
Ik heb geen idee.. dit keer ben ik er niet mee bezig geweest omdat ik het niet verwachtte en helemaal klaar mee was. Gisteren wel nog na mijn bericht een ovulatietest gedaan.. Die had wel 2 streepjes... Maar nu weet ik dus niet zeker of ik nog HCG in mijn bloed heb en als, of dat nog een dusdanige hoeveelheid is dat ie meetbaar is met een ovulatietest. Lijkt mij eigenlijk niet. Maar zeggen dat HCG lijkt op LH hormoon dus dat die test het wel kan detecteren. Dus nu weet ik niet of ik een naderende eisprong heb of dat mijn HCG gehalte nog aanwezig is. Maar aangezien 1,5 week geleden mijn HCG 9,4 was. Lijkt het me bijna onmogelij k dat het HCG is. Maargoed.. Als mijn lichaam me iets heeft geleerd de afgelopen tijd is het wel dat alles mogelijk is. We wachten maar (weer) (nog steeds) af.. ? 

@Rvis wat duurt dat inderdaad lang voordat hcg uit je lichaam is. Bij mij ging dat eigenlijk heel snel. Laten we hopen dat je inderdaad je eisprong hebt gehad en zwanger bent! 
@beautygirl spannend zeg! Heb je al getest? Ik hoop zo voor je dat je een mooie positieve test in hand hebt, want dat wordt wel eens tijd! 

Nou slecht nieuws hier! Menstruatie is gisterenochtend gekomen. Ik heb echt keihard gehuild en vanochtend ook! 
Wij zijn gewoon zo lang bezig en al een iets langer dan een jaar gestopt met de pil.  Maar ik heb de stap gezet voor een afspraak bij de dokter. Komende maandag om 9:50uur. Doodeng maar het is wel echt nodig want ik kan die terleurstelling en verdriet gewoon niet zo goed meer aan. Wachten gaat goed maar het moment dat je gaat menstrueren en de lange cyclussen tot mijn eisprong lukt me gewoon niet meer.

Terug
Bovenaan