Wachten op NOD, wie nog meer?

Helaas ongesteld geworden vandaag, op naar weer een nieuw jaar... ? Hopelijk ga ik in 2019 een mooie positieve test krijgen. 

Hallo dames 
Ik ben morgen 3 dagen overtijd al wel een test gedaan die was negatief 2 dagen terug maar ik heb korte cyclus van 24 dagen gemiddeld morgen ga ik weer een teste wagen dan zit ik op 28 dagen
Blijft spannend zeker aangezien we al 3 jaar bezig zijn 

Rvis jeetje wat balen! je cyclus lijkt wel langer te worden de laatste maanden...
Ik zie erg tegen de operatie op, maar ga het wel doen. Nog 2 pogingen om het af te kunnen zeggen, dus we hopen nog even verder ?
Gebruiker, spannend! Is er een reden dat jullie al zo lang bezig zijn? En zijn jullie onder behandeling?

Zo...ben ik weer! 
Ik zit nu ongeveer 5 dagen voor mijn nod dus vind ik het wel weer tijd om hier mee te schrijven haha. 
5 a 6 dpo (korte lf) vrijdag testen! 
Alle symptomen die ik ervaar zijn ook wel weer te verantwoorden dus tja... wat kun je ervanzeggen. Helemaal niks! Ik noem ze toch even ?. Veel leuker. 

Veel plassen (drink ook goed....dus, maar lijkt toch meer)
Na inspanning, soort spierpijn rond baarmoeder area. (Of verbeelding?)
Wat naaldensteekjes onderin ( elke maand)
Geen gevoelige tepels of borsten nog (andere maanden dus wel! En niet zwanger, dus wie weet nu)
Koud, dan weer warm (het weer buiten en de verwarming haha) dus tja..

Voor de nieuwelingen en die het interessant vinden. 

Ronde 7
3de kind
33 jaar

Ik ga even het een en ander terug lezen. Tot schrijfse dames!! X

@Rvis wat balen zeg! Het wordt voor jullie ook wel eens tijd voor een goede zwangerschap!Ik ben de afgelopen tijd afwezig geweest omdat ik er niet zo mee bezig wilde zijn. Het is aardig gelukt al heb ik er nu wel veel moeite mee haha. Zit nu op 8dpo maar ik heb t echt het gevoel dat het raak is. Gisteren wat bloed verloren.en sinds gisterenavond flinke pijn in mn tepels. Heb dit nog nooit gehad een week voor NOD. Ik heb ook een vol gevoel in mn baarmoeder.Vorige week vrijdag, 1dag na m'n ei hadden we vervolgafspraak.bij de fertiliteitsarts. Alles is gewoon perfect. Ze kunnen nu nog niks voor ons doen omdat ik al wel 3x zwanger ben geweest. Ze heeft mn baarmoederslijmvlies gemeten en deze was ruim 9mm en dat is blijkbaar erg goed voor 1 dag na de eisprong. Moet nu wel iedere dag 80mg aspirine slikken om 't innestelen te bevorderen. Ik kan eigenlijk niet wachten tot donderdag ?

Hallo damesHet is even stil geweest uit eindelijk na 2 weken overtijd verloor ik na heel veel en vooral pijnlijke buikkrampen een raar stolsel en na die tijd lichte bloeding gehad. Testen waren negatief maar de twijfel is of het geen vroege mk is geweest, aangezien de kleur wat grijs was en daarna h-rood bloed verlies. Heb er even niet teveel bij stil gestaan en gaan nu de volgende ronde in verwacht ongv volgende week mijn eisprong

Ik ben aan het wachten op mn NOD. Nog 3 dagen. Gisteren positieve test. Vandaag negatieve test. Dus snap er niks van. Wachten dus!!RVis erg jammer! Hopelijk in 2019 wel een mooie positieve test! 

Terug
Bovenaan