Wachten op NOD, wie nog meer?

Morgen mijn nod  ronde 2 pas dus verwacht er niet veel van ook geen klachten, behalve dat ik deze week goed verstopt zit pfff, heb er buikpijn van, maargoed ik drink wss ook veel te weinig .
We wachten het af. 

Gisteren bij de gynaecoloog geweest. Omdat de clomid geen effect heeft wil hij voor de zekerheid een kijkoperatie doen... vind het best wel eng.
Is er iemand die daar ervaring mee heeft?

Ttxx, oh balen! Ik heb er geen ervaring mee, maar een kijkoperatie valt meestal wel mee, probeer je niet te druk te maken. (Makkelijk gezegd, snap ik)..... Wanneer krijg je die kijkoperatie? En waarom proberen ze niet eerst wat anders? Andere hormonen of iets dergelijks? (Nieuwsgierig) 

Ik krijg ineens een beetje de drang om morgen ochtend te testen.. Maandag nod..... ik weet dat het eigenlijk net iets te vroeg is.... ? Maar ik vind het toch nu ineens heel spannend!!! ???? 
Voel vandaag van die kleine steekjes in mijn rechterlies.. En had deze maand natuurlijk een dubbele eisprong, dus ergens hoop ik toch een beetje op extra kans. 

Moet aanstaande vrijdag voor een intake, kijken of je gezond genoeg bent enzo. Dan pas een afspraak maken voor de ingreep.
De ingreep is om uit te sluiten dat er iets niet goed zit. Er is geen aanleiding voor, maar voor de zekerheid wil de arts toch van binnen kijken. Als alles goed blijkt te zijn werkt clomid dus niet voldoende en is er kans dat we overgaan op spuiten.
Waarom deze volgorde weet ik niet, heb het idee dat de volgorde bij iedere arts en iedere patiënt anders is..

Okay; hopen dat er niets is dan!
Ik dacht gisteravond toch even dat het misschien raak was.. En nu lijk ik wat (ongesteldheids)krampjes te hebben.. Dus t zal wel niet.. 

Morgenvroeg! Krampjes bleken toch niet door te zetten, en geen menstrautie! Dus ik maak toch nog kans! Voel alweer de hele dag steekjes/prikjes in mijn lies. Morgenvroeg denk ik dat ik wel een testje waag... Zit toch in spanning ..... ?

Terug
Bovenaan