Wachten op NOD, wie nog meer?

Hey, deze zomer heb ik een mk gehad en nu in november een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij mijn rechter eileider is weggenomen. Nu ben ik 1 december ongesteld geworden en ik denk dat ik 11 december al mijn eisprong heb gehad. Wanneer denken jullie dat mijn NOD zou zijn? Ik heb een heel ambetant in mijn borsten, zo precies wat een toeschietreflex... zou het kunnen dat ik zwanger zou zijn? Vanaf wanneer zou ik een test kunnen doen? Groetjes...I

Hallo lieve dames,ik ben nieuw hier en heb Een vraagje. Wie van jullie heeft ervaring met de early testen van action of clearblue. Klopten die van jullie?  Ik moet nog tot woensdag wachten tot mijn NOD. Maar wil graag een vroege test doen alleen weet ik niet welke ? heb veel van clearblue gelezen dat ze goed werken. Ga het dan vanavond nog halen als jullie het aanbevelen.  Groetjes♥️

Wauw citrus! Gefeliciteerd! Hoe gaat het?ik ben even offline geweest, proberen wat relaxter te zijn. Ik heb mijn eisprong niet echt gevoeld dit keer, maar ik denk dat ik ongeveer de 10e mijn nod heb. Ga wel wachten en dan nog niet testen. Mijn planning is te wachten en als ik nog niet ongesteld ben na dag 35 te testen. Hopelijk brengt het nieuwe jaar meer geluk! Hebben in ieder geval goed ons best gedaan met kerst? 

@beatygirl, gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is@RVis, hopelijk voor jou meer geluk in 2019 sinds juni 2017 zijn we bezig voor een tweede. Ik ben 2 keer zwanger geweest, Mar dat werd en na acht weken MA in november 2017 en september 2018. Mijn NOD is vandaag/morgen...

@Jaent,Dus jij bent ook alweer even bezig! Zijn we plus minus even lang bezig nu... Hopen dat het voor ons beide snel mag lukken! ?? #fingerscrossed Wanneer wil je gaan testen als je niet ongesteld word?

Terug
Bovenaan