Wachten op NOD, wie nog meer?

Joh, dat wist ik niet beautygirl. Weer wat geleerd, ik had het even opgezocht omdat ik er meer over wilde weten. Ik heb hier de link Rvis.  Wat je wel zou kunnen doen is een last minute boeken, miss dan niet daar, maar dan kun je toch die week gaan vliegen. Er staat dat je hem 5 dagen van te voren moet aanvragen, op andere sites las ik dat alleen de HA dat mag afgeven. Ik zou me er even in verdiepen. Zelf zou ik de gok niet nemen. https://www.mamaplaats.nl/blog/zwanger-en-vliegen

Citrus ja! Het is dat ik het opgezocht heb. Anders had ik graag naar zuid Frankrijk willen gaan. Maar zoals ik nu ben had ik nooit een fit to fly gekregen in april. Ik hoorde dat je een kloppend hartje had! Wat fijn en zo’n opluchting hé? 

Hallo dit word hopelijk mijn 2e zwschp 1e was helaas mk.  Nu weer een jaar bezig voor de 2eIk ben vandaag 1 dag overtijd heb gister en vandaag een test gedaan van Action en maar allebei zo wit als maar zijn kan., Gisteren had ik last van hele lange dikke wit slijm alsof je ongi bent maar echt melk wit...dus wat mij betreft zou dit nog geen ongi betekenen. mijn mannetje is nu naar het ziekenhuis die heeft vandaag "Zijn potjes onderzoek" om het zo maar te zeggen? Ik mag vrijdag naar de gynaecoloog En dan krijg ik een eileideronderzoek mocht er niks uit de onderzoeken komen (net als de rest wat we al gehad hebben) willen ze gaan beginnen met iui ,dus ik hoop zo dat het nu raak is, ik word helemaal gek ongi blijft nog uit en negatieve testen. . ???jullie ook heel veel succes en Hopend op positieve verhalen

En Daantje piep? Nog steeds niet ongesteld? Mijn NOD komt in zicht.. Ik gok morgen. Maar wacht sowieso tot zaterdag met testen als het lukt. Wilde eigenlijk zondag pas testen maar we krijgen zaterdagavond een logeetje van 1 jaar... Dus dat lijkt me geen goed plan! Hopen dat het raak is! Zou een mooi begin van 2019 zijn. Anders nog 2 rondes clomid te gaan voor we overstappen op injecties.... brrrrr ??? FINGERS CROSSED....... Again!

Klopt Beautygirl! Maar inmiddels klaarwakker voor morgen. Dan weer een echo, gek gevoel dat het niet meer klopt, pure onzekerheid...pfff Rvis, geen idee van die reisverzekering. Even navragen? Spannend zeg...Ik hoop het zo erg voor je... kun je niet morgen een test doen, niet kijken, foto maken en hier plaatsen? ??. Wij willen het wel eerder weten hihi. Succes!! 

Citrus, spannend! Hoop dat alles goed is! ?
Ja, toevallig gisteren de reisverzekering gebeld, en als ik geen fit to fly krijg, dan is er dus een medische oorzaak waarom je niet mag vliegen en dan krijg je de reis vergoed als je annuleert. Besluit je zelf om toch te gaan, ben je dus niet verzekerd. Dus..... We hebben geboekt! ? Weet je.. Het is zo onzeker elke keer. Ik dacht 2 jaar geleden al dat het de laatste keer was dat we met zijn 2tjes op vakantie zouden zijn. Dus ik dacht nu... fuck iT. Ik boek! Dan maar (hopelijk, misschien) met een dikke buik! We zien wel hoe t loopt... 
Hahaaaaa en nee, ik heb geen test gedaan vanmorgen! Ik merk dat ik heel graag wil, maar bang ben om teleurgesteld te worden. Dat ie negatief is. Ik geloof dan ik dan liever toch gewoon ongesteld word dan de zoveelste negatieve test... ? 

Dag 34 en nog niets te bekennen. Om eerlijk te zijn wel ook nog geen zwangerschapsgevoel..? Maargoed, hoeft ook niet natuurlijk. Twijfel of ik morgen zal testen of wachten nog.... 

Terug
Bovenaan