Wachten op NOD, wie nog meer?

https://www.mupload.nl/img/qjdhtg18.jpg
Zien jullie ook een streepje? ??? Ik kon het niet laten om te testen ookal weet ik echt heel goed dat testen voor NOD echt niet slim is. Zit op 9dpo nu. Heb wel de foto moeten bewerken om 't zichtbaar te krijgen haha. Oh en geen ochtendurine. 

4 of 5 dagen voor NOD zelfs? Ik heb nog niks tegen mn vriend gezegd. Eerst maar eens kijken of t goed blijft gaan.
Hoe is 't bij jou? Jouw NOD was vandaag toch Rvis?

Ja mijne was vandaag, gisteren een negatieve test. Maar tot nu toe nog geen menstruatie of menstruatie tekenen. Wel een aantal goede signalen voor een eventuele Zwangerschap... Heb bijzonder gezwollen en pijnlijke borsten, vooral de zijkant van mn borsten doen pijn. Dit had ik ook toen ik de vorige keer zwanger was.. En... Ik moet steeds windjes laten?? Dat had ik toen ook. Maargoed, kan natuurlijk vanalles zijn, je lichaam doet soms rare dingen. Wacht het nog even af en woensdag ga ik een nieuwe test kopen, als ik dan niet ongesteld ben test ik donderdag weer. ??? Blijft dus nog even afwachten..... 

dat je dat kunt, nog niets tegen je vriend vertellen!! Haha! Dat zou mij niet lukken?

Ohh ik ben ook heeeel erg winderig sinds een paar dagen? ook een heel erg opgeblazen gevoel en al paar dagen super moe. Vanmiddag zelfs nog een uurtje geslapen. En heeeeeel veel dorst. Symptomen die ik nooit heb voor een menstruatie.
En het niet vertellen is echt heel erg lastig hoor. Maar als ik de komende paar dagen nog positief test wil ik mn vriend verassen donderdag, op valentijnsdag?
Ik ga heeeel hard voor je duimen Rvis! ??

En ik kreeg trouwens een goede tip van de acupuncturist: je buik en rug erg goed warm houden. Ik zit dus nu steeds als ik thuis ben met een lekker warme kruik op mn buik. 

RVis Ik doe redelijk rustig aan. Helaas vandaag weer aangeven bij werk dat 8 uur staan te veel is. 
Bij ons heeft het 13 maanden geduurd. Op de dag van de positieve test hadden er een ziekenhuisafspraak gepland staan.
wanneer was je NOD dag? Ik duim heel hard mee voor je. 
Laindey ik zie ook iets heel lichts. Duimen voor je

Terug
Bovenaan