Wachten op NOD, wie nog meer?

Ttxx wat lief! 
Wilde eigenlijk morgen pas mn vriend verassen maar was vandaag plotseling vrij van werk door staking overal hier. Dus vandaag al iets leuks gemaakt en mn vrien verrast. Hij had al een vermoeden omdat ik zo moe ben en heel veel moet plassen steeds ? Dit had ik gedaan voor mn vriend:
https://www.mupload.nl/img/0hyczxi6in3sy.jpg
Wat was het lastig om geheim te houden joh! 

Ttxx, ja jij ook?? Ik heb idd hier een andere naam gebruikt! Ik heb vandaag op het forum een bericht geplaatst over het feit dat ik vaak 5/6 dagen overtijd ben zonder zwanger te zijn. Op mijn profielfoto sta ik met mijn vriend en draag ik een bordeaux rode hoed? Misschien kun je mij vinden en een bericht sturen! 
Laindey hopelijk blijf je af en toe een berichtje sturen hier, zou leuk zijn. Hoe reageerde je vriend?? ? 
Hier nog steeds geen menstruatie te bekennnen... Moet wel zeggen dat Mn borsten echt huge zijn! En erg pijnlijk.. Meer als normaal! Dat ernaar ik als positief, ondanks de negatieve test! Ik droom nog even verder......... ???

Rvis Ja ik blijf af en toe zeker nog even kijken op t forum. Ik hoop ook dat het deze keer blijft zitten en op de goede plek zit. Ik voel me echt heel anders dan bij de andere zwangerschappen die ik heb gehad die uiteindelijk allemaal fout gingen. Ik wist ook gewoon al bijna een week geleden zeker dat ik zwanger was, ik voelde het gewoon. Dat heb ik ook nooit echt zo gehad. 
Wat zegt je gyn eigenlijk dat je zovaak overtijd bent? Want dit gebeurt regelmatig bij jou toch? Ik duim nog steeds voor je hoor! 

Nou ik heb de poli gebeld, wilde toch even wat informatie omdat ik niet helemaal weet wat ik moet. Is al 18 dagen geleden dat ik de pregnyl spuit heb gezet. Maar ze zeiden dat 3 dagen overtijd veel te vroeg was om een test te doen?! Ik moest wachten tot ik een week overtijd was en dan kon ik een test doen en nog eens terug bellen. Vreemd. Overal staat een dag na de gemiste menstruatie kun je een test doen. Maargoed, ik wacht geduldig af dan maar....... Ga morgen een nachtje weg, en naar een concert. Wat denk je, kan t kwaad om een wijntje te drinken? Sinds een aantal maanden drink ik eigenlijk niet meer na mijn eisprong, maargoed.. Lastig als je met overnachting naar een concert gaat! Kan niet zeggen dat ik wel ‘bob’! ?

He dat is vreemd dat ze dat zeggen.. Je kan inderdaad altijd op of na de dag van je gemiste menstruatie testen. Afwachten dan maar...
Is lastig he als je niet weet waar je aan toe bent.. Ik heb de laatste paar maanden ook niet meer gedronken na mn eisprong, maar het lijkt mij dat 1 wijntje niet heel veel kwaad kan. Ik zou het zelf niet doen denk ik. 
In ieder geval wel wat afleiding bij het concert :) 

Terug
Bovenaan