Wachten op NOD, wie nog meer?

2uy3eo6.jpg

Hoi Dames,
Ik wacht ook op mijn NOD, de 26e zou het (liever niet) moeten komen! Gister was mijn temperatuur even wat lager dus zag de bui al hangen maar vandaag is hij weer 36.7 ik kom van 35.9 ik hoooop dat hij komende dagen hoog blijft want verder heb ik op wat gevoelige borsten en pukeltjes en gister wat afscheiding na geen symptomen.
De gevoelige borsten en pukkels begonnen rond de 19e normaal als NOD komt heb ik er minder last van maar goed dat is de ene voor de andere keer anders.
Mag Februari voor jullie allemaal een mooie maand zijn!
liefs,

Hi dames, lang geleden! 

Zag toevallig vandaag dat er hier ook niets meer geplaatst is... Vroeg me wel af hoe het met jullie gaat? 
Hier nog 2 dagen tot nod. 
Moet zeggen dat ik een stuk relaxter ben geweest deze maand door niet op het forum te lezen. En waarschijnlijk ook door de vele controles met de injecties. Fijn gevoel om 36 uur vantevoren te horen wanneer je eisprong plaats vind! Geeft rust! Nog 2 dagen wachten tot nod... ????

Hey Rvis,
Fijn dat je het wat los kan laten. Heb je er een gevoel over deze maand?
Ik moet nog een week of 2 wachten, maar t zal niets worden. Heb 1 feb de operatie gehad, dus qua intimiteit was het wat lastig rond mn eisprong. Erg heftige maand, veel emotioneel geweest. Weer een aantal zwangerschappen in mn omgeving, mensen moeten vertellen over mijn situatie door de operatie en doordat iemand zn mond niet kon houden... en de operatie zelf heeft ook veel spanning gegeven. Uitslag was overigens dat alles goed is, donderdag naar het ziekenhuis om vervolgstappen te bespreken.

Welke injecties heb jij? Mocht je het fijn vinden, zouden we ook op de mail of facebook verder kunnen kletsen?

Hey RVis, 
Wat fijn dat je het kon loslaten. Ik kom ook niet veel meer op het forum. Hopelijk zijn de injecties alles waard en is het gelukt deze cyclus. Ik ga heel hard voor je duimen.
??

Hey Rvis,
Ik kom ook echt bijna niet meer op het forum. Geeft je echt veel meer rust. Spannend hoor, nog 2 dagen voor jou. Lijkt me idd ook fijn dat je echt zo goed in de gaten wordt gehouden enzo. Ik duim voor je! 
Beatygirl hoe is het met jou en je zwangerschap? Hoe ver ben je ondertussen al?
Ik heb mijn NOD vrijdag of zaterdag. Ben gisteren voor het eerst bij de acupuncturist geweest. Een collega van mijn vriend had dat aangeraden en baat t niet dan schaadt t niet. Heb wel 't idee dat ik vandaag een stuk rustiger ben in mijn hoofd. 

Terug
Bovenaan