Wachten op NOD, wie nog meer?

Hallo Dames,
Ik ga hier meeschrijven.
Mijn NOD zou op de 23e moeten zijn, maar ik had nogal een rare cyclus deze maand en een late ovulatie rond 12e dus het kan ook de 26e zijn normaal heb ik altijd een cyclus van 28dagen. 
Ben er deze ronde minder mee bezig omdat ik mijn ei moeilijk kon vinden normaal is dat wel duidelijk maar dit keer niet zo en toen dacht ik ach we zien het wel. We wachten dus af.
succes allemaal ?

Ah balen Rvis! Hopelijk biedt iui wel uitkomst voor jullie! Wat betreft contact met anderen. Je kan bv via hotmail een nieuw email adres aanmaken. Bv rvis@hotmail.  Zoiets. En die hier neerzetten voor haar. Dan kunnen jullie daarna altijd nog daar in mail jullie privé gegevens doorgeven of met dat adres blijven mailen. 
Laindey,  ik had je in februari topic gefeliciteerd, maar hier ben je denk inactiever van harte gefeliciteerd!!! 

Citrus dankjewel! Ik ben zo blij! Hopelijk gaat het deze keer goed! Heb er iig wel een super goed gevoel over! Hoe gaat het met jou? 

Rvis ik voel me op en top zwanger haha. Lig al 3 dagen misselijk op de bank. Heb aankomende woensdagmiddag de eerste echo! Heel spannend toch wel, al weet ik dat er echt wel iets in mn buik zit want aan alles merk ik dat ik zwanger ben :p
HOe is het met jou? Je zit nu ongeveer rond je eisprong toch? Wanneer begin je met iui? 

Rvis Spannend! Moet je dan ook 2 weken wachten voor je kan testen? 
Dankjewel, ben echt super zenuwachtig voor de echo morgen. Toch bang dat er iets niet goed zit ofzo.. 

Laindey, ja hoor. De inseminatie doen ze vlak voor je eisprong, dus verder gewoon hetzelfde als een andere cyclus. 
Hoe was de echo? Hopelijk was alles goed!

Terug
Bovenaan