Wachten op NOD, wie nog meer?

Goedemorgen dames,

ik ben nieuw hier. Wij zitten nu in de tweede ronde. Ik heb of maandag of dinsdag mijn NOD. Heel erg spannend.
Ik vind het lastig wanneer ik moet tellen wanneer ik ongesteld ben. Is dat al bij bruine afscheiding en heel klein beetje bloed of pas wanneer het meer vloeit. Vandaar dat ik niet weet wanneer mn exacte dag is! 
De eerste ronde had ik echt alle zwangerschapssymptomen die je maar kan bedenken, maar ik was niet zwanger. Nu heb ik dat veel minder. Af en toe wel een klein beetje draaierig/ duizelig. En wat meer puistjes. We gaan het zien. Erg spannend. Iemand nog een spannende week?
liefs Julia 

@laindey wat fijn dat de echo goed is gegaan. Lijkt mij ook ontzettend spannend zeg tot die tijd. 
@juliaaaaadertig ik tel zelf mijn ongesteldheid wel vanaf de dag dat ik evt wat bruinverlies of licht bloedverlies heb. Maar meestal heb ik de eerste dag wel meteen wat meer bloed. Wat spannend he wachten tot de NOD. Ik heb denk ik volgend weekend mijn Nod, dit is de 2e ronde en ik weet nog niet helemaal zeker wanneer de eisprong was. Ik denk dat dit vorige week zondag was. Ik heb vandaag en gisteren veel steken rechts onderin mn buik en het voelt opgezet. Maar ik wacht het gewoon af. Zo spannend 

@Laindey, zie nu pas jouw bericht hier! Fijn dat alles goed gaat! Het is je gegund! Geniet van het wondertje in je buik?

Hey Laindey,  sorry. Overheen gelezen. Inmiddels weer wat weken verder. 
Hier gaat het goed! Ben nu 16.3 weken zwanger, van een jongen! Onze 3de jongen dus ik mag mezelf met trots een echte jongensmoeder noemen ???. 
Hoe gaat het nu met je? 
Rvis, hoe is t gegaan? 

Even een korte update, heb niet zon zin om uitgebreid te schrijven, niets persoonlijks. Gisteren weer ongesteld geworden. Deed me meer pijn als ik verwacht had. Ik zou eigenlijk 2 maanden pauze nemen omdat ik met acupunctuur ben begonnen, maar ik merkte gisteren dat ik nog niet klaar ben om “het uit handen” te geven. Ga dus met beide door. Iui en acupunctuur. Wellicht daarna pauze? Zie t wel... 
citrus, fijn dat alles goed is!

Ik zit ook te wachten. Ik denk dat mijn nod tussen aankomende woensdag en zaterdag ligt. Maar denk niet dat het deze keer raak is. Ik merk namelijk niks en heb afgelopen zaterdag getest en was negatief. Ook al was 't wel een beetje te vroeg om te testen maar had het met een sensi test gedaan en kon niet wachten ? morgenochtend ga ik weer testen maar heb er een hard hoofd in...
Heb eigenlijk ook helemaal geen zin om dan weer teleurgesteld te worden. 
Ik hoop voor iedereen die ook zit te wachten dat het positief uitpakt! 

Gewoon nog even afwachten patriesN. Wanneer was je eisprong?? Of is dat niet helemaal duidelijk. Mijn nod is volgende week maandag of dinsdag. Wat spannend hè dat wachten. 

Terug
Bovenaan