Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik ben nu ook op mijn gevoel afgegaan. Nu denk ik dat ik of net mijn eisprong gemist heb of net nog heb gehad. Nu weet ik niet wat mijn nod is, ik gok op ong 4 dec. Dan weten we vast wel meer. Ik zit nu op het wacht bankje en hoop over 2 week een positieve test te hebben.. nu ik gestopt ben met ovu testen merk ik wel aan mezelf dat ik wat meer ontspannen ben. Gister nog even aan het klussen geweest en we gaan het afwachten. 

Wat spannend tuttebell! Was je de eerste keer snel zwanger? 
Jmdh, voor jou ook wachten. Spannend! Voelde je je eisprong goed? Ik gebruik ook ovulatie testen aangezien ik mijn eisprong niet voel. 

@beautygirl nee heb de eisprong totaal niet gevoeld, nu wel wat zeurend gevoel onder in de buik misschien dat dat de eisprong is. Maar verder niet. 

@jmdh dat kan misschien me eisprong wel eens zijn
hier word ik juist rustig van ovulatie testen en vriendlief weet ook precies hoever ik ben. Altijd handig en wordt de seks noet van het moeten! 

@beautygirl ja gelijk de eerste keer. Maar heb het gevoel van niet nu. Of dat is een stukje zelf bescherming om de teleurstelling niet al te groot te laten zijn.

@beautygirl ik heb ook een sterkt vermoeden dat dit mijn eisprong is, zeurend gevoel af en toe stekende pijn, stekende pijn in de rug, werd net enorm misselijk. Dan hebben mijn vriend en ik hebt op het goede moment gedaan. Vingers crossed 

Vingers crossed voor ons allemaal!
ik dronk net mijn eerste koffie van vandaag en hij smaakte niet zo lekker. Terwijl ik gisteren exact dezelfde koffie heb gedronken. 

Terug
Bovenaan